اخبار شیائومی

سود سهامی Xiaomi از هدف مشخص شده برای سال ۲۰۱۷ آن پیشی گرفته است

سود سهامی Xiaomi

بنا به خبرها، سود سهامی Xiaomi از هدف مشخص شده برای سال ۲۰۱۷ آن پیشی گرفته است

شرایط برای غول چینی گوشی‌های هوشمند Xiaomi بهتر از این نخواهد بود، چرا که شنیده‌ها حاکی از پیشی گرفتن این شرکت از میزان هدف تعیین شده برای سود سهام خود در سال ۲۰۱۷ می‌باشد. بنا به تحقیقات شیائومی سیتی، عملکرد این شرکت به گونه‌ای است که سود سهام آن برای سال ۲۰۱۷ قابلیت  ۱۸ درصد افزایش از حد فعلی را نیز دارد. با توجه به پیش‌بینی‌های بانکداران انتظار می‌رود که شیائومی سود خالص حداقل ۱ میلیارد دلار را به دست آورد و این پیش‌بینی مبنی بر تخمین سود سهام شرکت از ۱۷ میلیارد دلار به ۱۸ میلیارد دلار است. برای سال ۲۰۱۸، تخمین زده شده است که سود Xiaomi از مرز ۲ میلیارد دلار تجاوز خواهد نمود.

به گزارش شیائومی سیتی، پیش‌بینی فوق نشان دهنده بازگشت مثبتی است که این غول تکنولوژی، پس از افت فروش در سال‌های اخیر، شاهد آن بوده است. این رکود منجر به اصلاح اساسی رهیافت تجاری این غول تکنولوژی شد. این شرکت از یک مدل مبتنی بر فروش صرفا آنلاین به مدلی از ترکیب فروش آنلاین و آفلاین روی آورده است. علاوه بر این، فروشگاه‌های زیادی در چین برای فروش آفلاین باز شده‌اند. نباید از بازاریابی قوی Xiaomi در هند غافل بود، چرا که سهم زیادی در بازگشت این شرکت داشته است. Xiaomi همچنین فروش در ده‌ها کشور از جمله اندونزی، ویتنام، روسیه و امارات متحده عربی را مجددا آغاز کرده است.

با توجه به تحقیقات شیائومی سیتی، انتظار می‌رود Xiaomi در سال آینده یک عرضه اولیه عمومی (IPO) را به ارزش ۱۰۰ میلیارد دلار آغاز کند که با چنین پیش‌بینی‌هایی راجع به سود سهام این شرکت، این امر به خوبی میسر خواهد بود. بهبود سود سهام این غول تکنولوژی باعث افزایش ارائه گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت شده و شامل گجت‌های(ابزارهای) خانگی و همچنین پوشیدنی می‌شود. Xiaomi بنا به آنچه اخیرا در گزارشی توسط IDC ارائه شده، رتبه اپل را به عنوان فروشنده تلفن هوشمند شماره در چین، به رده چهارم رسانده است. علی‌رغم قدرت نمایی این شرکت، هنوز هم باید با غول‌هایی مانند Huawei، Oppo و Vivo برای قسمت کوچکی از سهم بازار رقابت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *