اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

شیائومی – redmi 5 تمام صفحه، اما ارزان قیمت

شیائومی

 

شیائومی

شیائومی

 

هفته گذشته، شیائومی نخستین گوشی ارزان قیمت خودش رو با صفحه نمایش ۱۸:۹ به بازار عرضه کرد؛ صفحه نمایشی که تقریباً تمام سطح روی گوشی رو پوشش داده است. شیائومی مشخصات مدل های redmi 5 و redmi 5 plus رو همزمان برای دوستداران خودش اعلام کرد. بعضی ها ممکن است فکر کنند که نسخه redmi 5 plus به خاطر میان رده بودن ویژگیهایش و صفحه نمایش گسترده اش، جایگزینredmi note 5 خواهد شد. شیائومی سیتی در این مقاله تصاویر دقیقی از جزئیات redmi 5 plus رو برای بررسی علاقه‌مندان قرار داده است.

صفحه نمایش، قطعاً بزرگترین نوآوری این مدل در مقایسه با نمونه های قبلی خود است. در Redmi 4 pro از پنل کوچک ۵ اینچی استفاده شده بود در حالی که این گوشی از صفحه نمایش فول اچ دی پلاس و بزرگ ۵٫۹۹ اینچی( همانند مدل( Xiaomi Mi Mix2  از ابعاد ۱۸:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۱۶۰ بهره میبرد.

با وجود اینکه صفحه نمایش این گوشی بزرگ است قاب باریک آن باعث می شود که این گوشی کاملاً جمع و جور به نظر برسد که این ما را یاد  LG G6می اندازد. اگر شما بخواهید redmi 5 plus را خریداری کنید، باید از کلید های خازنی خارج از صفحه نمایش خداحافظی کنید. ولی دوربین جلو در همان محل قبلی قرار دارد؛ یعنی بالای صفحه نمایش و در کنار بلندگوی تماس ها.

 

شیائومی

شیائومی

 

بدنه ی Xiaomi Redmi 5 Plus به طور کامل از آلومینیوم مقاوم ساخته شده و می توان گفت که نسبت به Xiaomi Redmi Note 4 تفاوت چندانی نداشته است اما در کل بدون شک می توان گفت که Xiaomi Redmi 5 Plus با ظاهر و ارگونومی بسیار زیبایی روانه ی بازار شده است.

شیائومی در دوره ای که برند های معروف برای پرچم دارانشان دوربین های دوگانه ی پشتی در نظر میگیرند، برای Xiaomi Redmi 5 Plus یک دوربین تکی با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل در نظر گرفته است. همچنین شما می توانید در قسمت پشت گوشی، یک ال ای دی دوگانه مشاهده کنید که در بالای ناحیه ی اثر انگشت این دستگاه قرار گرفته است. همچنین سنسور اثر انگشت این دستگاه در قسمتی فرو رفته و دایره ای شکل قرار گرفته است.

Xiaomi Redmi 5 Plus در قسمت بالایی خود دارای یک جک ۳٫۵ میلی متری برای اتصال هندزفری و یک سنسور IR برای استفاده به عنوان ریموت کنترل می باشد.  در سمت چپ دستگاه محفظه ای برای اتصال دو سیم کارت وجود دارد که از امکان دو اسلات هیبریدی برخوردار است. شما می توانید یکی از این اسلات ها را به کارت حافظه ی میکرو اس دی اختصاص دهید و از دیگری برای سیم کارت استفاده کنید و یا اینکه هر دو را به استفاده از سیم کارت اختصاص بدهید.

این گوشی هوشمند در حال حاضر با رنگ های طلایی، رزگلد، سیاه، سفید و آبی موجود می باشد و شما می توانید رنگ مورد علاقه ی خود را از وبسایت شیائومی سیتی سفارش دهید. این دستگاه دارای دو نسخه ی با رام ۳ و ۴ گیگابایت و حافظه ی داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت بسته به نوع مصرف شما با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت به فروش می رسد.

خرید موبایل redmi note 5

خرید موبایل Xiaomi Redmi 5 Plus

خرید موبایل Xiaomi Redmi Note 4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *