اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

گوشی هوشمند Mi Max 3 شیائومی

گوشی هوشمند Mi Max 3 شیائومی

گوشی هوشمند Mi Max 3 شیائومی؛ دارای صفحه نمایش ۷ اینچی ۱۸:۹ و دوربین های دوگانه پشتی

فبلت Mi Max شیائومی، که در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شده بود، امروزه به یک محصول محبوبی به خصوص در میان کاربران چند رسانه ای تبدیل شده است. امسال، شرکت شیائومی جانشینی با نام Mi Max 2 ارائه کرده که بسیاری از مشخصات آن نسبت به نسخه قبل ارتقا پیدا کرده است. هم اکنون، بر پایه گزارشات اخیر، شیائومی مشغول کار بر روی گوشی دیگری با نام Mi Max 3 است.

بر اساس اخبار منتشر شده، گوشی هوشمند Mi Max 3 با پیشرفت های بسیار زیادی همراه خواهد بود تا شیائومی دستگاه های خود را در خط کنونی پیشرفت حفظ کند. به احتمال زیاد Mi Max 3 با صفحه نمایش ۷ اینچی عرضه می شود. جالب اینجاست که دستگاه هایی با صفحه نمایش ۷ اینچ معمولاً در دسته بندی تبلت ها قرار می گیرند. این گوشی احتمالاً دارای صفحه نمایش Full HD+ و دارای رزولوشن  ۱۰۸۰× ۲۱۶۰ و همچنین نسبت تصویر «aspect ratio» ۱۸:۹ خواهد بود.

 

خرید گوشی هوشمند Mi Max 3 شیائومی

احتمال می رود که ابن فبلت، توسط چیپ ست Snapdragon 660 Qualcomm طراحی شده باشد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی مربوط به ظرفیت رم و حافظه داخلی این گوشی نداریم. انتظار می رود که Mi Max 3 نیز به طور مشابه گوشی های این سری، دارای دوربین های دوگانه پشتی باشد.

به دنبال تصاویری که اخیراً از این گوشی منتشر شده است، ماژول دوربین دوگانه پشتی در گوشه بالای سمت چپ، همراه با یک فلاش LED قرار گرفته است. از این شرکت انتظار می رود تا از یک سنسور دوربین با وضوح بالا در کنار یک سنسور عمیق استفاده کند و یا لنزی با زاویه دید گسترده با لنز های تلفوتو «telephoto» را به کار گیرد.

این گوشی احتمالاً دارای یک باتری۵۵۰۰  میلی آمپر ساعت هست و همچنین از تکنولوژی شارژ سریع نسخه ۳ «Quick Charge 3.0» و شارژ معکوس پشتیبانی می کند. با وجود اینکه هیچ جزئیاتی در مورد نرم افزار مورد استفاده در این گوشی وجود ندارد، انتظار این است که این فبلت از اندروید Nougat بر پایه MIUI 9 استفاده کند. با یک نگاه به تاریخ های عرضه گوشی های قدیم این شرکت، احتمالاً Mi Max 3  در اواسط سال آینده روانه بازار می شود.

در مورد گوشی Mi Max 2 باید گفت که این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶٫۴۴ اینچی Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ است. این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 625 استفاده می کند و حافظه رم آن ۴ گیگابایت می باشد. دوربین پشت Mi Max 2، ۱۲ مگاپیکسل و دوربین جلو آن ۵ مگاپیکسل است. این گوشی، اندروید Nougat 7.1.1 که با MIUI 8 لایه بندی شده است، را اجرا می کند و دارای یک باتری۵۳۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد.

همان طور که گفته شد به محض در دسترس قرار گرفتن Mi Max 3، فروش این محصول در سایت شیائومی سیتی برای شما کاربران عزیز امکان پذیر خواهد بود.

خرید گوشی هوشمند Mi Max 3 شیائومی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *