اخبار شیائومی, صوتی و تصویری

اسپیکر شیائومی Yeelight مجهز به دستیار صوتی الکسا به زودی وارد بازار می شود

اسپیکر شیائومی Yeelight

شیائومی از اسپیکر هوشمند خود به نام Yeelight رونمایی کرد. این اسپیکر از دستیار صوتی الکسا بهره می‌برد.

خبرها حاکی از آن است که شیائومی با معرفی اسپیکر جدید خود رسما ورود به جمع تولیدکنندگان اسپیکر هوشمند را اعلام کرد. محصول جدید کمپانی شیائومی Yeelight نام دارد و به دستیار هوشمند آمازون یعنی الکسا مجهز است. به‌نظر می‌رسد شیائومی در طراحی این اسپیکر نگاه ویژه‌ای به محصول آمازون یعنی اسپیکر اکو دات داشته و از آن الهام گرفته است.

Yeelight در قسمت بالایی خود از دکمه‌های کنترل صدا و یک LED آبی رنگ بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر به پردازنده چهارهسته‌ای Cortex-A53 و ۲۵۶ مگابایت رم می‌توان اشاره کرد. اسپیکر هوشمند Yeelight از ۲۵۶ مگابایت حافظه داخلی و میکروفن با قابلیت دریافت ۳۶۰ درجه صدا تا برد ۵ متر نیز برخوردار است.

 

 

همچنین شیائومی در تولید این محصول از فناوری Beamforming برای ارسال متمرکز سیگنال و Acoustic Echo Cancellation برای کاهش اکو آکوستیک صدا استفاده کرده است. این اسپیکر از وا‌ی‌فای دوبانده ۴ و ۵ گیگاهرتزی و قابلیت اتصال از طریق بلوتوث نیز برخوردار است. شایان ذکر است Yeelight از فناوری هوش مصنوعی دوگانه برای برقراری ارتباط خودکار با دیگر محصولات شیائومی بهره‌مند است و این قابلیت به‌زودی برای آن فعال خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *