اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 5 در ۲۵ دسامبر به فروش می رسد

گوشی هوشمند Black Xiaomi Redmi 5

به تازگی مفهوم گوشی های تمام صفحه به سرعت تبدیل به یک نقطه داغ در بازار گوشی های هوشمند شده است. به طوری که در حال حاضر اکثر کمپانی های معروف سری محصولات این چنین خود را راهی بازار کرده اند. شیائومی «Xiaomi» نیز از این قاعده مستثنی نیست. کمپانی شیائومی جزء اولین شرکت هایی بود که گوشی های تمام صفحه Mi Mix و Mi Mix 2 را وارد بازار جهانی کرد. حال شیائومی با عرضه ی گوشی Redmi 5 و Redmi5 Plus نیز رسماً به این مسابقه ی جهانی پیوست.

امروز یعنی ۲۳ دسامبر ۲۰۱۷، شرکت شیائومی اعلام کرد که گوشی Redmi 5 با رنگ مشکی در ۲۵ دسامبر  برای فروش راهی بازار جهانی خواهد شد. مدل ۲+۱۶  گیگابایتی یا قیمت ۱۲۱ دلار و مدل ۳+۳۲ گیگابایتی آن با ارزش ۱۳۶ دلار برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت. گفتنی است شما کاربر عزیز می توانید این گوشی را در زمان مقتضی از سایت شیائومی سیتی خریداری نمایید.

 

 

از آنجاکه تنها چند روز قبل از روانه شدن مدل مشکی گوشی Redmi 5  به بازار باقی نمانده است، ویژگی های اصلی آن را بخاطر می آوریم. گوشی Redmi 5 شیائومی دارای یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی است که از رزولوشن ۱۴۴۰ × ۷۲۰ برخوردار است و نسبت ابعاد آن ۱۸:۹ می باشد. این گوشی همچنین چیپ Snapdragon 450 octa-core را با معماری A53 پشتیبانی می کند و تا ۱٫۸ گیگاهرتز اور کلاک «Overclock» می شود. باند پایه «Baseband» این گوشی تا X9 LTE ارتقاء یافته است و از دوربین دوگانه پشتیبانی می کند. عملکرد CPU تا ۲۵ درصد ارتقاء پیدا کرده است و سرآخر با یک GPU مدل Adreno 506 عرضه می شود. منبع تغذیه این گوشی یک باتری ۳۳۰۰ mAh میلی آمپر ساعت که ۴ ساعت عمر باتری را بیشتر می کند. سایر مشخصات شامل دوربین جلوی ۵ و پشت ۱۲ مگاپیکسلی می باشد. همچنین این گوشی دارای RAM 2/3 گیگابایتی و رام ۱۶/۳۲ گیگابایتی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *