اخبار شیائومی, صوتی و تصویری

افسانه F1:تلویزیون لیزری شیائومی!

شیائومی FABULOUS F1، یک صفحه نمایش لمسی ۱۰۰ اینچی را راه اندازی می کند.

شیائومی در آخرین دوره به طور قطع ، فروش بزرگی از مدل های تلویزیونی به لطف مدل هایی مانند Mi TV 4A که منتشر شده است،داشته است. اما این شرکت نو آور چینی علاقه مند به ریسک است و باید قبول کنیم که هر بار که او ریسک کرده،همیشه موفقیت آمیز بوده و سپس تصمیم گرفت تا به طور موقت از یک بازار پر رونق و در حال توسعه که همانند بازار  تلویزیون پخش می شد،حضور خود را کمی کم رنگ کند و یک نوع از افسانه سرگرمی کننده خود را در جهان به نمایش بگزارد.

در واقع، امروز شیائومی یک دستگاه لیزری ویژه ۱۰۰ اینچی را عرضه کرد و قیمت آن ۶۸۹۹ یوان، در حدود ۹۱۱ یورو، به نام FABULUS F1 عرضه شد. این تکنولوژی در واقع قابلیت های بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد که حتی در محیط هایی با روشنایی قوی، رنگ های واضحی را فراهم می کند. نسبت ۱۶: ۹ کلاسیک با وضوح ۲۲۱۴ × ۱۲۴۵ پیکسل، سرعت افستی عمودی ۱۰٪ ۱۴۲ و فاصله پروانه ۴۰۵۰ میلیمتر استفاده می شود. به طور خلاصه، این یک تلویزیون لیزری است که می تواند به عنوان یک صفحه نمایش بزرگ پروژکتوری نیز استفاده شود.

با توجه به کیفیت فن آوری صفحه نمایش جدید FABULUS F1  که طراحی نوآورانه ۱۰۰ اینچی لیزری مجهز به فن آوری ALPD 3.0 را ارائه می دهد و هزینه های تولید پایین و عملکرد بالا مانند ۱۰۰٪ CLO، high کنتراست و صفر رنگ یک ورق نازک ۸ میلی متری نازک از ۸ لایه استفاده می شود که برای محافظت از کیفیت تصویر،نور محیط را بیش از ۸۵ درصد کاملا تطبیق می دهد.

در حال حاضر ویژگی های دیگر این محصول مشخص نیست،اما اگر می خواهید بدانید که چه چیزی FABULUS F1 را قدرتمند ساخته است، می توانید آن را با WEMAX ONE Laser TV مقایسه کنید که دارای همان تکنولوژی ALPD 3.0 است،اما با این تفاوت که شیائومی قیمت را نصف هزینه پیشنهادی رغیب ارائه داد!

اگر شما مایل به دریافت اخبار رایگان درباره ی جدیدترین محصولات شیائومی هستید ، ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *