اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

تصاویر شیائومی می میکس ۳

بدون‌شک می میکس ۳ یکی از موردانتظارترین گوشی‌های برند شیائومی است که انتظار می‌رود امسال از آن رونمایی شود. حال رندرهای جدیدی از این دستگاه منتشر شده که اگر صحت داشته باشند، می‌توان درست به مانند ویوو نکس، انتظار استفاده از دوربین ظاهرشونده را در این دستگاه داشته باشیم. با این حال نمی‌توان با اطمینان درباره‌ی حذف یا عدم حذف لبه‌ی پایینی می میکس ۳ صحبت کرد؛ اما باتوجه به این موضوع که در نسل‌های پیشین این گوشی، شاهد قرارگیری دوربین سلفی در حاشیه‌ی پایینی می میکس بودیم، حداقل می‌توان انتظار کاهش حاشیه‌ی پایینی را در این نسل داشت.

همانطور که مشاهده می‌کنید، در قسمت پشتی نیز از دوربین دوگانه استفاده شده که چینشی عمودی دارند و فلاش LED‌ نیز در بین دو لنز قرار گرفته است. دکمه‌های فیزیکی دستگاه نیز همگی در قسمت راستی بدنه قرار گرفته‌اند و فقط شکاف سیم‌کارت در قسمت چپ جای گرفته است؛ این در حالی است که صفحه‌نمایش با لبه‌های منحنی، جلوه‌ی تازه‌ای به خود گرفته است. از تصاویر این‌طور بر می‌آید که یک‌بارِ دیگر شاهد استفاده از ترکیب فلز با شیشه و سرامیک خواهیم بود. لازم به ذکر است که احتمال جعلی بودنِ این تصاویر وجود دارد و جای تعجب نیست اگر محصول نهایی تفاوت‌های عمده‌ای با رندرهای اخیر داشته باشد.

سیستمی که برای دوربین سلفی می میکس ۳ در نظر گرفته شده است، شباهت‌ بسیاری به ساختار دوربین ویوو نکس دارد و این قسمت در مواقع نیاز، در ابعادی کوچک از بالای دستگاه نمایان خواهد شد.

 

خرید گوشی شیائومی

پاوربانک شیائومی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *