اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

در شیائومی می میکس ۲s خبری از دوربین سلفی در لبه بالای گوشی نیست

شیائومی با معرفی وو ییفان (وی با نام کریس وو نیز شناخته می‌شود) به‌عنوان سفیر برند خود برای محصول پرچم‌دار Mi Mix 2s، نخستین تصاویر رسمی وی را در کنار می میکس ۲ اس منتشر کرد؛ اما این تصاویر که نمای جلوی گوشی را تا حدودی به‌تصویر می‌کشند با شایعات پیشین، مبنی بر قرارگیری دوربین سلفی در گوشه‌ی سمت راست و بالای گوشی، در تناقض هستند.

اما به‌ نظر می‌رسد که حاشیه‌ی پایین نمایشگر کمی ضخیم باشد؛ بنابراین می‌توان حدس زد که طراحی ظاهری می میکس ۲s تا حدود زیادی مشابه مدل می میکس ۲ فعلی خواهد بود. در این بین، لی جون، مدیرعامل شیائومی، با انتشار پستی در وب‌سایت ویبو، معرفی این گوشی در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین) طی مراسمی در شهر شانگهای را تأیید کرد.

ظاهرا ۱۰ نفر از مهمانان خوش‌اقبال رویداد شیائومی، برنده‌ی سفری به پاریس برای بازدید از مرکز ملی هنر و فرهنگ ژرژ پمپیدو فرانسه، بزرگ‌ترین موزه‌ی هنر مدرن در جهان خواهند بود. در این موزه سه فبلت بدون حاشیه‌ی شیائومی با نام‌های می میکس، می میکس ۲ و می میکس ۲ اس به‌ نمایش گذاشته خواهند شد.

می میکس ۲s، پرچم‌دار جدید شیائومی با جدید‌ترین تراشه‌ی بالارده‌ی کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ عرضه خواهد شد و تصاویر فاش‌شده از برچسب جعبه‌ی این گوشی، حکایت از بهره‌گیری آن از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد. خوشبختانه برای اطلاع از واقعیت امر، تنها باید تا هفته‌ی آینده به انتظار بنشینیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *