اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

ردمی ۶ پرو، می مکس ۳ و می پد ۴ شیائومی به‌زودی رونمایی می‌شوند

شیائومی گوشی‌های ردمی ۶ (Redmi 6) معمولی و ردمی ۶ ای (Redmi 6A) اقتصادی را در تاریخ ۱۲ جولای (۲۲ خردادماه) رسما رونمایی کرد. برند چینی ظاهرا تصمیم گرفته است همه‌ی گوشی‌های سری ردمی ۶ را همزمان به بازار معرفی نکند و باید منتظر رونمایی ردمی ۶ پرو باشیم. با اینکه بیشتر از چند روز از مراسم رونمایی دو گوشی هوشمند شیائومی نمی‌گذرد؛ ولی باید منتظر باشیم تا محصولات جدیدی از جمله ردمی ۶ پرو (Redmi 6 Pro)، می مکس ۳ (Mi Max 3) و تبلت می پد ۴ (Mi Pad 4) از سوی این برند چینی رونمایی شوند.

شاید شما هم ماه گذشته، فهرست هیجان‌انگیز سازمان تنظیم مقررات چین (TENAA) را دیده باشید. در فهرست مذکور، گوشی هوشمندی اقتصادی با حاشیه‌ای ضخیم فهرست شده است که با کمی دقت و وصل کردن قطعه‌های پازل، به این نتیجه خواهیم رسید که احتمالا ردمی ۶ پرو است. البته بعدها انتشار تصاویری از کد منبع سایت رسمی شیائومی، این گمانه‌زنی را تأیید کرد.

بر اساس اسناد منتشرشده از سوی TENAA، ردمی ۶ پرو با نمایشگر ۵.۸۴ اینچی فول اچ‌دی پلاس با نسبت ۱۹:۹ به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز مجهز است. از آنجایی که ردمی ۶ ای از تراشه‌ی هلیو ای ۲۲ بهره می‌برد، انتظار داریم ردمی ۶ پرو با تراشه‌ای جدیدتر هلیو پی ۶۰ معرفی شود. ردمی ۶ پرو در دو نسخه، یکی با حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی و نسخه‌ی دیگر با حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی رونمایی و به بازار عرضه خواهد شد. ردمی ۶ پرو از دوربین دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی در کنار باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد

بر اساس اطلاعات منتشرشده از سوی سایت رسمی می، شیائومی در حال آماده‌سازی می مکس ۳ برای مراسم رونمایی اول مرداد است. ماه گذشته مدیرعامل شیائومی اعلام کرد که می مکس ۳ در ماه جولای (اوایل مردادماه) رونمایی می‌شود. بر اساس خبرهای غیر رسمی در مورد می مکس ۳، احتمالا شاهد رونمایی آن با نمایشگر ۶.۹۹ اینچی با نسبت ۱۸:۹ مشابه مدل قبلی همین سری خواهیم بود. می مکس ۳ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام به همراه حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. بر اساس برخی گزارش‌های دیگری که در مورد می مکس ۳ منتشر شده است، احتمال دارد از اسکنر عنبیه و شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی کند. البته این مشخصات برای یک فبلت میان‌رده کمی دور از انتظار است.

در نهایت، در کد وب‌سایت می، نام می پد ۴ را مشاهده می‌کنیم که اطلاعات زیادی تاکنون در مورد آن منتشر نشده است. تنها می‌دانیم که تبلت شیائومی می‌ پد ۴ احتمالا به اسنپدراگون ۶۶۰ مجهز می‌شود و قرار است از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به همراه باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره ببرد.

هنوز صحبتی در مورد زمان رونمایی ردمی ۶ پرو و می پد ۴ مطرح نشده است. فقط می‌دانیم می مکس ۳ قرار است ماه جولای (اوایل مردادماه) به‌صورت رسمی رونمایی شود. باید منتظر باشیم و ببینیم بقیه محصولات جدید شیائومی چه زمان رونمایی و به بازار عرضه خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *