اخبار شیائومی, مچ بند و ساعت هوشمند شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Watch 2 and Amazfit

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Watch 2 and Amazfit

 

شیائومی سالانه، اگر نه ماهانه و یا حتی هفتگی، خط تولید خود را گسترش می دهد.سال گذشته این شرکت اولین ساعت هوشمند خود را با نام تجاری Huami * منتشر کرد. این روزها داستان Huami Amazfit پیشرفت بسیاری کرده است.
Xiaomi جانشینان Amazfit Watch 2 و Amazfit Watch 2S را با ویژگی های فراوان برای پیگیری فعالیت ها و تمرینات و ۱۱ حالت ورزشی معرفی کرد.

 

 

هر دو ساعت هوشمند با قاب سرامیکی مجهز شده و ضد آب میباشند، یعنی آنها میتوانند تا ۵۰ متری شیرجه را تحمل کنند. Amazfit Watch 2S، با این حال، همچنین دارای یک یاقوت کبود ۲٫۵D-glass می باشد، اما بر خلاف مدل دیگر سنسور ضربان قلب و GPS ندارد.

 

 

بقیه ویژگی ها یکسان هستند. ساعتهای هوشمند با صفحه نمایش ۱٫۳۴ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ × ۳۰۰، چیپ ست دو هسته ای ۱٫۲GHz، ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت رم عرضه می شوند. هر دو با گوشی های هوشمند اندرویدی ۴٫۴ و بالاتر و iOS 9.0 و بالاتر سازگاری دارند.

 

 

Amazfit Watch 2 و Amazfit Watch 2S  دارای یک باتری ۲۸۰ میلی آمپر می باشند که تا ۳۵ ساعت برای استفاده روزمره و حداکثر ۵ روز برای نظارت پاره وقت دوام می آورند.
در تمام موارد دیگر، Amazfit Watch 2 و Amazfit Watch 2S ساعت هوشمند سنتی با اطلاع رسانی از تماس های دریافتی و بسیاری از حالت های حرفه ای از جمله دویدن، ماراتن، دوچرخه سواری، شنا، صعود، triathlon شبیه هم هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *