اخبار شیائومی

شیائومی درانگلستان و سایر کشورهای اروپایی

تلفن های همراه شیائومی به طور رسمی در انگلستان و سایر کشورهای اروپایی توسط  اتحاد جهانی استراتژیک CK Hutchinson Holdinget فروخته می شود.این روزها بازار شیائومی کاملا شلوغ شده است. پس از ثبت نام برای IPO در هنگ کنگ که بزرگترین ارائه دهنده  در جهان از سال ۲۰۱۴ می باشد در حال حاضر آماده است تا گوشی های هوشمند خود را به فروش برساند.

برای این منظور، شیائومی یک اتحاد جهانی استراتژیک با CK Hutchinson Holdings، مالک حمل کنندگان به نام Three تشکیل داده است. بنابراین، دستگاه های شیائومی به طور رسمی در اتریش، دانمارک، هنگ کنگ، ایرلند، ایتالیا، سوئد و انگلستان در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، شما آنها را در فروشگاه های واتسون Fortress، Superdrug و Kruidvat در هنگ کنگ، ایرلند، انگلستان و هلند پیدا خواهید کرد تام مالسچیتس،مدیر عامل شرکت دیجیتال بریتانیا، در بیانیه ای به Engadget گفت:

ما موفقیت های شیائومی را  دیده ایم. طیف گسترده ای از دستگاه های متصل شده که در حال حاضر ارائه می شوند تحت تأثیر قرار می گیرند. این مشارکت ما را با یکی دیگر از برند برتر در محدوده گوشی های هوشمند فراهم می کند و همچنین راهی برای محصولات نوآورانه ی جدید باز می کند که می توانیم در آینده به وسیله حمل کنندگان three به مشتریان عرضه کنیم. بنابراین شاهد این رویداد باشید! این معامله همچنین “موافقتنامه های ترجیحی خاص” را برای گوشی های هوشمند در دانمارک، ایرلند و سوئد پوشش می دهد، اما هنوز مشخص نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *