اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

شیائومی می ۷ به حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش مجهز است

یکی از ترندهای سال ۲۰۱۸ سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش خواهد بود. این گونه به نظر می‌رسد که هنوز سازندگان بزرگ گوشی هوشمند، این قابلیت را نپذیرفته‌اند؛ اما با گذر زمان، اجبارا به این ویژگی تن خواهند داد. البته این موضوع در شرکت‌های چینی که اغلب نسبت به سایر سازندگان از چرخه توسعه کوتاه‌تر و قوانین و گواهینامه‌های ساده‌تری برخوردارند، صدق نمی‌کند. از این‌رو، چندان دور از انتظار نیست اگر بشنویم که شیائومی قصد دارد این قابلیت را در جدیدترین پرچم‌دار خود به کار ببندد.

ظاهرا تأخیر در عرضه می ۷ شیائومی به این دلیل است که شرکت فوق قصد دارد از این تکنولوژی در پرچم‌دار خود استفاده کند. اخیرا شواهد این امر در کد منبع MIUI یافت شده است و امروز مدیر عامل شیائومی، لی جون، طی کامنتی در وب‌سایت خبری ویبو این خبر را تأیید کرد. این تبادل نظر در بخش نظرات یک پست رخ داد که حاوی تصاویر رسمی از می میکس ۲ اس بود. ظاهرا یکی از کاربران این وب‌سایت، به شوخی زیر این پست در مورد قابلیت حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش می ۷ صحبت کرده بود که پس از آن لی جون با ارسال پاسخی این موضوع را تأیید کرد.

این گونه که از شواهد و مناظره‌های صورت‌گرفته در وب‌سایت چینی پیدا است، احتمال اینکه می ۷ شیائومی به قابلیت حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش مجهز باشد، بسیار است.

شایعات دیگری در مورد این گوشی هوشمند وجود دارد که نشان می‌دهد Mi 7 مجهز به صفحه نمایش ۵.۶۵ اینچی است. تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ و ۸ گیگابایت حافظه رم از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است و شروع قیمت آن از ۴۷۵ دلار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *