اخبار شیائومی, لامپ هوشمند

شیائومی چراغ سقفی Mijia جدید را به کنترل صوتی مجهز می کند!

همانطور که می دانیم، شیائومی دارای محصولات بسیاری در زمینه روشنایی منزل است. به این لیست محصولات روشنایی شیائومی ، یک لامپ جدید Mijia اضافه خواهد شد که دارای ۷۲ چراغ LED کوچک است که از ۲۷۰۰K تا ۵۷۰۰K متغیر می باشد. و دارای توانایی تغییر درجه حرارت خود بوسیله تغییر از نور گرم به سرد است.اما ویژگی اصلی این محصول در این مسئله است که ما می توانیم از طریق کنترل صوتی، روشن کردن،خاموش کردن و نیز سایر دستور ها را کنترل کنیم. چه طور این گزینه امکان پذیر شده است؟بله، یک بار دیگر، به لطف استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی!

این لامپ جدید برای اتاق های تا ۲۵ متر مربع ساخته شده است و نصب ان بسیار سریع و اسان است. محدوده روشنایی این محصول از ۰٫۳ lm تا ۲۲۰۰ lm متفاوت می باشد. دارای شاخص رنگ تا RA95 است. با این حال، و همانطور که قبلا ذکر شد، ویژگی اصلی این لامپ قابلیت هوشمند ان است که به ما اجازه می دهد تا تنها با یک دستور صوتی این لامپ را کنترل کنید.همچنین دارای یک کنترل از راه دور است.

همانطور که انتظار می رود، این لامپ قادر به اتصال به گوشی های هوشمند با استفاده از WiFi یا بلوتوث است. برای ارتباط با محصولات بیشتر شیائومی، از طریق اکوسیستم داخلی شیائومی امکان پذیر است،همچنین برای هماهنگ سازی حسگر درب و پنجره نیز مهیا است. به عنوان مثال: هنگام ورود به اتاق، این لامپ به طور خودکار روشن خواهد شد.

اما یکی دیگر از ویژگی های که باعث می شود این لامپ سقفی منحصر به فرد جلوه دهد،حفاظت چند لایه IP50 است. صفحه رویی این لامپ  می تواند از نفوذ پشه ها جلوگیری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *