اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

شیائومی Mi A2 و Mi A2 لایت به زودی با اندروید وان عرضه خواهند شد

شیائومی Mi A2 و Mi A2

شیائومی هفته‌ی پیش تایید کرد که در روز دوم مرداد (۲۴ جولای) مراسمی در شهر مادرید برگزار خواهد شد. شیائومی امروز تیزری را منتشر کرده است که نشان می‌دهد جانشین Mi A1 در راه است.

تیزری که شیائومی در رسانه‌ها منتشر کرده است، از نظر اطلاعاتی که ارائه می‌دهد کاملا ابتدایی است. این تیزر حاوی رندری از شیائومی Mi A1 در مرکز، عبارت «نسخه ی بعدی در راه است» در پایین و لوگوی اندروید وان در گوشه‌ی بالایی است. شیائومی همراه با انتشار این تیزر تاکید کرده است که طرفداران نسخه‌ی پیشین، مدل جدید را دوست خواهند داشت. ظاهرا Mi A2 با یک نمایشگر کشیده‌ی ۶ اینچی، بدنه‌ای آلومینیومی و دوربین اصلی دوتایی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ همراه با ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز باشد. حافظه‌ی داخلی این دستگاه نیز احتمالا از بین سه نسخه‌ی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی قابل انتخاب خواهد بود. همان طور که از گوشی‌های پروژه‌ی اندروید وان انتظار می‌رود، Mi A2 نیز با آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل یعنی اندروید ۸.۱ اوریو عرضه می‌شود.

شیائومی در تبلیغات خود برای Mi A2، از هشتگ ۲isbetterthan1# استفاده کرده است. برای این اقدام شیائومی می‌توان دو احتمال در نظر گرفت. نخست این که Mi A2 قرار است بهتر از Mi A1 باشد که امری بدیهی است؛ و دوم این که امسال قرار است دو گوشی از این خانواده معرفی شوند که منطقی‌تر است. ظاهرا شیائومی قصد دارد در کنار مدل اصلی، نسخه‌ای ضعیف‌تر به نام Mi A2 Lite را هم عرضه کند. این نسخه از نظر مشخصات سخت‌افزاری شباهت زیادی با Mi A1 خواهد داشت. در واقع تنها تفاوت بین Mi A1 و Mi A2 Lite طراحی آن‌ها خواهد بود. گفته می‌شود که نسخه‌ی لایت دارای دوربین دوگانه و نمایشگری دارای بریدگی با نسبت تصویر ۱۹ به ۹ خواهد بود.

برخی از شایعات مدعی رونمایی از این محصولات در روز ۱۷ مرداد (۸ آگوست) بودند؛ اما شیائومی هنوز زمان مشخصی را برای عرضه‌ی این دو گوشی هوشمند تایید نکرده است. Mi A2 و نسخه‌ی لایت آن احتمالا به ترتیب با قیمت ۳۰۰ و ۲۴۰ یورو عرضه خواهند شد. ممکن است قیمت نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی این محصول به ۳۷۰ دلار هم برسد.

 

منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *