اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

مشخصات گوشی Mi A2 اندروید وان بعدی شیائومی فاش شد

شیائومی که سال گذشته گوشی موفق Mi A1 را راهی بازار جهانی کرد؛ امسال با Mi A2 قصد تکرار این موفقیت را دارد.
۲ اس را معرفی کرد. حالا بازار شایعات دو گوشی می ۷ و می ۶ اکس گرم شده است. می ۶ اکس قرار است در بازار جهانی تحت عنوان Mi A2 عرضه شود. می A2 نسخه‌ی جدید گوشی شیائومی با اندروید خالص یعنی Mi A1 است. چند روز پیش این گوشی در اطلاعات TENAA رؤیت شد و امروز اطلاعاتی در خصوص مشخصات این گوشی هوشمند منتشر شده است.

آن‌طور که در صفحه‌ی مشخصات فاش شده آمده است، می ۶ اکس یا می A2 به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۶ با فرکانس پردازشی ۲.۲ گیگاهرتز و ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد شد و حافظه‌ی داخلی این دستگاه ۶۴ گیگابایت خواهد بود. فعلا مشخص نیست که آیا نسخه‌ی دیگری با ظرفیت ذخیره‌ساز متفاوت در کار خواهد بود یا خیر؛ اما احتمالا امکان استفاده از حافظه‌ی جانبی به صورت هیبریدی و حداقل تا سقف ۱۲۸ گیگابایت وجود دارد. صفحه‌نمایش این گوشی ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسب تصویر ۱۸ به ۹ خواهد بود. سیستم‌عامل این گوشی بر پایه‌ی اندروید ۸.۱ اوریو خواهد بود.

در بخش دوربین، شیائومی می ۶ اکس یا می A2 دارای دو دوربین ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی در پشت با دریچه‌ی دیافراگم‌های f/2.0 و f/1.8 خواهد بود. دوربین جلوی این گوشی یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم f/2.0 است. اسکنر اثر انگشت می A2 در پشت آن جای گرفته است و بر اساس اطلاعات افشا شده باتری این گوشی ۲۹۱۰ میلی آمپر ظرفیت دارد.

ابعاد این گوشی ۷.۳ میلی‌متر در ۱۶۵ میلی‌متر عنوان شده است و از آن‌جایی جزئیات زیادی از طراحی گوشی درز پیدا کرده است، به نظر می‌رسد کار طراحی و تولید نمونه‌ی اولیه‌ی این دستگاه به پایان رسیده است و حتی قاب ژله‌ای آن نیز تولید شده است. شیائومی Mi A1 را در ماه سپتامبر معرفی کرد؛ اما با توجه به آن‌چه گفته شد و اینکه ممکن است می A2 زودتر از این تاریخ معرفی شود. می ۶ اکس مانند می ۵ اکس نسخه‌ی محدود به چین این مدل خواهد بود که با رابط کاربری MIUI عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *