هدفون و هندفری شیائومی

معرفی هندزفری شیائومی M2103E1

معرفی هندزفری شیائومی M2103E1

هندزفری شیائومی M2103E1

طبق خبرهای جدید منتشر شده از سوی برند شیائومی، به زودی باید منتظر ورود ایرباد های بی سیم شیائومی با بهره مندی از TWS با شماره مدل M2103E1 به بازار باشیم. شیائومی تا کنون به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم دیجیتال و هوشمند شناخته شده و گرچه در کشورمان با گوشی های موبایل متنوع و سخت جانش یکه تازی می کند اما در حوزه های دیگر نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد. اگر در همین وب سایت عبارت «هدفون بلوتوثی» را جستجو کنید خواهید دید که شیائومی مدت هاست در زمینه تولید انواع هندزفری، هدفون و ایرباد های بی سیم قدم گذاشته و شاید به توان گفت به خوبی امتحان خود را پس داده است. از آن جایی که هدفون های بی سیم شیائومی این روزها در بازار ایران طرفداران ویژه ای یافته شاید بد نباشد تا در این فرصت، هندزفری بلوتوثی جدید شیائومی مدل را M2103E1 مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

محصولات شیائومی

طراحی ظاهری

طبق اطلاعاتی که Wireless Power Consortium اعلام نموده، این مدل از هندزفری های شیائومی از نوع ایرباد های بی سیم و بلوتوثی است. این ایرباد که گفته شده از قابلیت TWS بهره می برد به همراه یک کیس شارژ بیضی شکل عرضه شده که دارای ال ای دی های نشانگر بوده و به واسطه آن ها وضعیت شارژ را به اطلاع کاربرانش می رساند. هندزفری شیائومی مدل M2103E1 با یک لایه نقره ای رنگ نیز آرایش داده شده که این فاکتور تا حد زیادی آن را نسبت به سایر ایرباد های شیائومی و همچنین بسیاری از محصولات مشابهش در بازار متفاوت ساخته است. این ایرباد برای هر دو گوش به طور مجزا طراحی شده و به همین جهت نیز نه تنها برای پاسخ به تماس های تلفنی بلکه برای گوش دادن به موسیقی نیز یک انتخاب مناسب به نظر می آید.

همانطور که می دانید شیائومی به ارائه محصولاتی با کیفیت سطح اول جهانی و در عین حال قیمت بسیار مناسب شهرت دارد. این مدل از ایرباد های شیائومی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با کیفیت ساخت بالای بدنه و همچنین کیفیت صدای بالا و وضوحی که به هنگام تماس های تلفنی ارائه می دهد یکی از مناسب ترین گزینه ها برای خرید به شمار می آید. در ادامه به بررسی مشخصات فنی و قدرت و کارایی این مدل از هندزفری های بلوتوثی شیائومی خواهیم پرداخت. تا انتها با شیائومی سیتی همراه بمانید.

 

کارایی و عملکرد هندزفری شیائومی مدل M2103E1

این روزها در دنیایی زندگی می کنیم که مهم ترین فاکتور قابل بررسی برای یک ایرباد بی سیم و بلوتوثی بهره مندی آن از قابلیت TWS می باشد. به کار گرفته شدن این تکنولوژی در هندزفری های بی سیم تضمین کننده یک ارتباط کاملاً بی سیم اما پایدار و با کیفیت بوده و به عنوان یک گواهی قابل اطمینان شناخته شده است. هندزفری شیائومی مدل M2103E1 مطابق با این تکنولوژی طراحی و ساخته شده و گرچه تا کنون تست های اولیه ای از این ایرباد به عمل آمده اما منتظر هستیم تا اخبار دریافت گواهی های بیشتری را نیز از این ایرباد دریافت کنیم.

آن چه تا کنون از این ایرباد جدید شیائومی منتشر شده بیان می کند که کاربر می تواند بر روی سرعت و کارایی شارژ این ایرباد به خوبی حساب کند. هندزفری شیائومی مدل M2103E1 از استاندارد شارژ بی سیم Qi بهره می برد و طبق اطلاعات گزارش شده تنها ۱ و نیم ساعت برای شارژ کامل نیاز دارد. از جمله دیگر قابلیت ها و مشخصات قابل توجه این ایرباد می توان به مجهز بودن آن به قابلیت پخش صدا به صورت Deep Bass و همچنین پشتیبانی از محدوده فرکانسی ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز اشاره نمود. همچنین جالب است بدانید که این هندزفری شیائومی کاملاً مطابق با استاندارد های ضد آب طراحی شده از امکان سوییچ بین تماس تلفنی و پخش موسیقی بهره می برد.

 

بررسی مشخصات هندزفری بلوتوثی شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *