اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

معرفی گوشی Mi Max 3 شیائومی

معرفی گوشی Mi Max 3 شیائومی همراه با شارژ بی سیم و اسکنر رنگی

در دسامبر ۲۰۱۷، شایع شد که شیائومی Mi Max 3 را با صفحه نمایش ۷ اینچ و باتری ۵،۵۰۰ میلی آمپر عرضه می کند، در حالی که در ماه ژانویه یک دوربین دوگانه را پیشنهاد کرد. با توجه به آخرین یافته ها، فبلت تمام این مشخصات را دارد، به علاوه انتخاب میان چیپ ست های Snapdragon 660 و ۶۳۰ و شارژ بی سیم ایجاد رقابت نمود.

 

بعد اینکه این گوشی شارژ شد نوشته ی “شارژ بی سیم متوقف شده” روی صفحه نمایش ظاهر می شود زمانی که گوشی Mi Max 3 روی پد شارژ قرار می گیرد.صفحه گرافیک، نحوه عملکرد را نشان می دهد،اگر چه این گوشی در ظاهر یک تلفن خیالی به نظر می رسد تا یک تلفن واقعی.
دوربین های دوگانه در رایانه ی تخت مانند گوشی های هوشمند با سنسور IMX363 توسط سونی یا S5K217 + S5K5E8 سامسونگ تنظیم خواهند شد. در جلو، یک سنسور سامسونگ S5K4H7 وجود دارد که با یک اسکنر عریض همراه است، که در حال حاضر تنها برای گوشی های Galaxy می باشد. ظاهرا، شیائومی تلفنی تولید کرده که با شارژر بی سیم کار میکند، و می تواند فقط با نگاه کردن به آن باز شود.
سایر مشخصات گوشی Mi Max 3 شیائومی که زیاد هم سورپرایز کننده نیستند شامل دو سیم کارته بودن، کارت های SD دوگانه، بلیزر IR، نور LED برای نوتیفیکیشن و بلوتوث می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *