اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

می میکس ۲ اس در تصاویری جدید رؤیت شد

پس از گذشت چند روز از افشای آخرین تصاویر می میکس ۲ اس، عکس‌های جدیدی از این گوشی منتشر شده است که با وجود مشابهت در جلوی گوشی، پشت آن را متفاوت نشان می‌دهد. البته آن‌چه این تصاویر جدید از پشت گوشی نشان می‌دهند، جدید نیست و پیش‌تر نیز شاهد انتساب این طراحی به می میکس ۲ اس بوده‌ایم.


همان‌طور که از تصاویر مشخص است، این گوشی در قسمت پایین نمایشگر دارای حاشیه‌ی نسبتا باریکی است؛ در حالی که حاشیه‌ی اطراف و بالای آن به یک اندازه بوده و بسیار ناچیز است. در حالی که افشاگری‌های قبلی از وجود دوربین سلفی در گوشه‌ی بالا سمت راست گوشی خبر می‌دادند، در این تصاویر هیچ گونه بریدگی بالای نمایشگر دیده نمی‌شود. بر اساس تصاویر جدید، تمامی دکمه‌های فیزیکی این گوشی در سمت راست آن تعبیه شده‌اند و احتمالا ورودی سیم‌کارت در سمت چپ قرار گرفته است. گوشه‌های این دستگاه گرد است و دو ماژول دوربین در پشت آن جای گرفته‌اند. شکل قرارگیری دوربین‌ها در پشت گوشی مشابه حالتی است که در ردمی نوت ۵ پرو شاهد بوده‌ایم. دوربین‌ها به‌صورتی عمودی قرار گرفته است و فلش ال‌ای‌دی بین دو ماژول دیده می‌شود. اسکنر اثر انگشت نیز در پشت دستگاه و زیر دو دوربین قرار دارد. بر اساس تصاویر، به نظر می‌رسد جنس بدنه از شیشه و فلز باشد؛ هرچند که احتمال استفاده از سرامیک نیز وجود دارد.

بر اساس تیزرهای رسمی، شیائومی می میکس ۲ اس در تاریخ هفتم فروردین معرفی خواهد شد. شیائومی همچنین تأیید کرده است که این دستگاه به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز بوده و با MIUI 9 عرضه می‌شود. این احتمال وجود دارد که گوشی مورد بحث صفحه‌ای ۶.۰۱ اینچی از نوع امولد و با کیفیت فول اچ‌دی پلاس خواهد داشت. اگر اطلاعات درز پیدا کرده درست باشند، می میکس ۲ اس در دو نسخه با رم‌های ۶ و ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. همچنین با توجه ملحق شدن شیائومی به WPC، احتمال دارد این گوشی با قابلیت شارژ بی‌سیم عرضه شود. فیرمور لو رفته‌ی این گوشی نیز این شائبه را تقویت می‌کند.

می میکس ۲ اس ۲۷ مارس مصادف با هفتم فروردین ۹۷ رسما معرفی می‌شود. با توجه به این موضوع ممکن است فعلا شاهد معرفی می ۷ نباشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *