اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

می میکس ۲ اس شیائومی در برابر رقبا

شیائومی با عرضه‌ی اولین نسل از گوشی‌ها‌ی سری می میکس معنای جدیدی به گوشی‌های با حاشیه‌ی اندک داد و حالا این شرکت چینی می‌میکس ۲ اس را برای جایگزینی می‌میکس ۲ معرفی کرده است. همچون گذشته شاهد استفاده از سرامیک در قاب پشتی هستیم و فریم گوشی از جنس فلز ساخته شده است. نمایشگر ۵.۹۹ اینچی گوشی از نوع IPS LCD است و از نسبت تصویر ۱۸ به ۹ بهره می‌برد. شیائومی دوربین گوشی جدید خود را بهبود بخشیده است و دیگر با یک گوشی ضعیف از این نظر روبرو نیستم؛ این شرکت چینی از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در گوشی جدید خود استفاده کرده است. به لطف دوربین جدید که از سنسور IMX363 سونی بهره می‌برد این گوشی موفق به کسب امتیاز ۱۰۱ در بخش عکاسی از وب‌سایت DxOMark شده است. این نخستین بار است که شیائومی از دوربین دوگانه در گوشی‌های سری می ‌میکس استفاده می‌کند؛ تقریبا تمام رقبای اصلی می‌میکس ۲ اس به این نوع دوربین‌ مجهز شده‌اند. بدنه‌ی سرامیکی استفاده‌شده در می‌میکس ۲ اس یکی تفاوت‌های این گوشی با رقبا است. با وجود گرایش شرکت‌های مختلف به استفاده از راهکار بریدگی بالای نمایشگر برای قرار دادن دوربین در گوشی‌ها، شیائومی تصمیم به استفاده از حاشیه‌‌ در پایین نمایشگر گرفته است.

همانند بسیاری از رقبای تازه از راه رسیده، این گوشی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز شده است و شیائومی اولین شرکت چینی استفاده‌کننده از این تراشه خواهد بود. شیائومی از مدل‌‌هایی با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم وارد بازار خواهد شد و فاقد درگاه کارت حافظه خواهد بود؛ این گوشی با حافظه‌‌های ذخیره‌‌سازی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم از جمله مواردی هستند که شیائومی برای گوشی جدید خود در نظر گرفته است.

می‌ میکس ۲ اس در سه نسخه و در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد؛ نسخه‌ی پایه با حافظه‌ی رم ۶ و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی، برچسب قیمتی ۳۲۹۹ یوان (۵۲۷ دلار) خواهد داشت، نسخه‌ی دوم با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۳۵۹۹ یوان (۵۷۵ دلار) قیمت‌گذاری شده است و در نهایت نسخه‌ی پریمیوم این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، قیمتی معادل ۳۹۹۹ یوان (۶۳۹ دلار) دارد. همانطور که مشاهده می‌شود، قیمت گران‌ترین نسخه‌ی می‌میکس ۲ اس تفاوت قابل توجهی با بسیاری از پرچم‌داران بازار دارد و آن را به گزینه‌ی مناسبی برای علاقه‌مندان مبدل ساخته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *