نصب محصولات

نحوه اتصال چراغ مطالعه میجیا فیلیپس به گوشی موبایل

لامپ مطالعه رومیزی Philips میجیا

شیائومی با ابرقدرت دنیای فناوری یعنی شرکت Philips طی یک همکاری دو جانبه محصولی را با نام چراغ مطالعه هوشمند فیلیپس میجیا  EyeCare ۲ را  به بازار عرضه کرده است. انتظار می رود که این چراغ مطالعه رومیزی دارای کیفیت بالایی همچون محصولات فیلیپس و ویزگی های هوشمند همچون محصولات شیائومی باشد.

بر روی جعبه این محصول نام برند فیلیپس در بالا و نام برند میجیا به نمایندگی از شیائومی در پایین دسته بندی قرار دارد. در درون جعبه این محصول علاوه بر خود چراغ مطالعه یک شارژر و تعدادی کاغذ راهنما قرار گرفته است.این چراغ مطالعه هوشمند فقط یک لامپ ساده نیست، بلکه محصولی است که به فکر سلامتی و راحتی چشم نیز هست. در این مقاله قصد داریم تا بعد از معرفی این محصول پرطرفدار به آموزش نحوه اتصال چراغ مطالعه میجیا فیلیپس به گوشی موبایل بپردازیم با شیائومی سیتی همراه باشید .

 

طراحی و ویژگی ها

نحوه اتصال چراغ مطالعه میجیا فیلیپس به گوشی موبایل

به محض خارج کردن چراغ مطالعه هوشمند فیلیپس شیائومی از جعبه متوجه کیفیت بالای ساخت آن می شوید:

  • یک لامپ مستطیلی و میله ای شکل که اصلی ترین مواد تشکیل دهنده بدنه آن آلیاژ آلومینیوم و پلی کربنات است که آن را حسابی انعطاف پذیر کرده است.
  • این چراغ مطالعه دارای یک پایه دایره ای با نشانگرها و کنترل های LED لمسی هوشمند است وبا ابعاد کوچک خود می توان آن را یکی از باریک ترین و سبک ترین چراغ مطالعه با وزن تنها ۱٫۲ کیلوگرم دانست.
  • شیائومی برای چراغ مطالعه میجیا مدل ۲S خود طراحی خاص مینیمال و بسیار زیبایی در نظر گرفته که به حالت ۱۸۰ درجه ای خم می شود و در این حالت می تواند به عنوان یک چراغ خواب نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نوع نور تولیدی چراغ مطالعه میجیا

از چراغ مطالعه اغلب در تاریکی شب استفاده می شود و بنابراین نوع نور تولیدی این دسته از چراغ ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. چراغ مطالعه میجیا مدل ۲S، ۱۱۰۰ لومن نور تولید می کند و درجه دمای نور آن نیز ۴۰۰۰ کلوین می باشد که برابر با درجه دمای نور طبیعی است.

به علاوه این چراغ مطالعه دارای عدد شاخص نمود رنگ یا CRI 90 می باشد و بنابراین از این جهت نیز نور تولیدی آن به نور طبیعی یا نور خورشید شباهت نزدیکی داشته و در دراز مدت آسیبی بر چشمان شما وارد نمی آورد. روشنایی لامپ قابل تنظیم است و می تواند از طریق برنامه Mi Home برای ارائه سطوح مختلف نور شخصی سازی شود.

نور یکنواخت و بدون خستگی چشم

چراغ مطالعه هوشمند شیائومی دارای حالت محافظتی برای چشم بوده و با کلید مستقلی که بر روی بدنه آن قرار گرفته این حالت فعال می شود. این چراغ مطالعه به میزان قابل توجهی از لامپ Mi LED روشن تر بوده و دارای دو منبع نوردهی است که نسبت روشنایی کنتراست آن با توجه به استاندارد IESNA بهینه سازی شده است. بنابراین شیائومی با اطمینان اظهار می کند که این چراغ، منبع نور بسیار مناسبی به شمار می آید. به غیر از نوار LED در سر این محصول، می توانید یک لامپ دیگر را در پشت آن پیدا کنید. بنابراین، اختلاف روشنایی بین ۲ لامپ قابل توجه است.

این محصول به نور ضد فشار چشم معروف است. خوشبختانه لامپ این چراغ مطالعه با به کارگیری مواد ضد UV، کاملا سازگار با محیط زیست است. همچنین دارای سنسور تشخیص نور محیط بوده و با تاریک شدن هوا نور متناسب را تأمین می کند. علاوه بر این ، پانل های LED نیز گسترده تر هستند، بنابراین نور به طور مساوی پخش می شود.

بهره گیری از سنسور نور

یکی دیگر از ویژگی‌های این لامپ بهره گیری از سنسور نور است که از الگوریتم کالیبراسیون و منحنی نور گاما استفاده کرده نور سیگنال ها را جمع آوری و پردازش می کند و نوری با روشنایی لذت بخش تری را ایجاد می کند. با این سنسور نور، در هنگامی که فضای اتاق تاریک باشد، حالت هوشمند نور شب به صورت اتوماتیک فعال شده و یا با لمس هر دکمه ای روشن خواهد شد. به علاوه این چراغ هوشمند با پرتاب بلند نور، به شما پوشش نور بیشتری می دهد و محیط بزرگتری را روشن می کند.

شما می ‌توانید با زمان بندی این لامپ زمان آن را تنظیم کنید که پس از مطالعه شما خاموش شود و به رختخواب بروید. حالتی هم به نام Nightlight وجود دارد که مانند چراغ خواب عمل کرده و می توانید از چراغ مطالعه هوشمند به عنوان چراغ خواب کنار تختخوابتان استفاده کنید. حالت های مختلفی هم تحت عنوان حالت شبانه ، حالت یادآور خستگی چشم هم وجود دارد.

نحوه اتصال چراغ مطالعه میجیا فیلیپس به گوشی موبایل

نحوه اتصال چراغ مطالعه میجیا فیلیپس به گوشی موبایل

برای اتصال چراغ مطالعه EyeCare2 به گوشی موبایل  خود می‌بایست سه گام را طی کنید:

  • در ابتدا می‌بایست اپلیکیشن خانه Mi را دانلود و نصب کنید.
  • سپس به لیست ابزارهای برنامه بروید و به قسمت افزودن دستگاه جدید بروید.
  • در آخر از لیست دستگاه‌های مجاور به انتخاب چراغ مطالعه EyeCare2 مبادرت بورزید. نور زرد روی پایه نشان از عدم اتصال چراغ با دستگاه هوشمند شماست. در حین انجام عملیات شناسایی و اتصال چراغ و گوشی، چراغ زرد روی پایه شروع به چشمک زدن خواهد کرد. با پایان عملیات و نصب موفق چراغ، رنگ زرد به آبی تغییر خواهد کرد و می‌توانید از اپلیکیشن به کنترل چراغ مطالعه هوشمند خود اقدام کنید.

با توجه به اینکه چراغ مطالعه هوشمند شیائومی Philips EyeCare 2 دارای WIFI داخلی می باشد شما می توانید این چراغ را با استفاده از اپلیکیشن Mi home کنترل کنید که از گوشی های دارای سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می کند. با استفاده از این اپلیکیشن شما می توانید میزان روشنایی را کنترل و همچنین یکی از شیوه های مراقبت از چشم را انتخاب کنید.علاوه بر آن شما می توانید با نصب برنامه Mi Home بر روی گوشی موبایل خود و انتخاب چراغ مطالعه میجیا مدل ۲S یک هشدار برای اعلام استفاده ۴۰ دقیقه ای از چراغ تنظیم کنید تا فراموش نکنید به چشمان خود استراحت دهید.

علاوه بر این، چراغ مطالعه هوشمند فیلیپس شیائومی می تواند با دیگر دستگاه های هوشمند شیائومی از طریق کلودی ارتباط برقرار کرده و امکانات بیشتری را برای شما فراهم کند. تنظیم دستی چراغ مطالعه از طریق سرچ دستگاه های نزدیک  امکان پذیر است. همچنین میتوان از طریق اتصال به شبکه وای فای خانگی آن را کنترل وتنظیم کرد .

آموزش قدم به قدم ساخت mi account

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *