اخبار شیائومی, پاور بانک

پاوربانک دستی ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برند ZMi زیر مجموعه شیائومی

پاوربانک دستی ۳۰۰۰ شیائومی

برند تجاری ZMI شرکت شیائومی که زیر مجموعه این شرکت به حساب می آید، کوچکترین پاوربانک موجود در جهان را با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت عرضه کرده است. ZMI بخشی از شرکت شیائومی می باشد که حوضه ی فعالیتی آن تولید پاور بانک، باتری ماشین و… می باشد. با این حال، سازنده گوشی های هوشمند یعنی شیائومی دارای تعدادی از برند های زیرمجموعه ای مانند Yi، Huami، AmazFit و Mijia می باشد که ما شما را به صفحات محصولات این شرکت ها ارجاع می دهیم که بتوانید افزون بر تحقیقات شیائومی سیتی، با مشاهده ی تصاویر و توضیحات تکمیلی این وبسایت ها، با این محصول کوچک جذاب بیشتر آشنا شوید.

 

 

صحبت ما درباره باتری قابل حملی است که جدیداً عرضه شده است و موسوم به پاوربانک مینی ZMI می باشد. در حال حاضر، شیائومی دارای پاوربانکی با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که می توان گفت یکی از کوچک ترین پاور بانک های موجود در جهان می باشد. علاوه بر این، این پاوربانک دارای طول ۱۰٫۱ سانتی متر است و شکل آن استوانه ای است. این پاور بانک دارای یک پورت میکرو بو اس بی «Micro USB» بوده و همچنین یک پورت USB2.0 و یک دکمه پاور بر روی آن قرار دارد که کار با آن بسیار ساده است. دکمه پاور دارای نور LED بوده و خروجی این باتری ۵V/1A با توان ۵ وات است. اما متاسفانه این پاور بانک قابلیت شارژ سریع را دارا نمی باشد که در عصر حاضر یک نقص در دستگاه های شارژی به حساب می آید.

همچنین باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت این دستگاه توسط شرکت LG ساخته شده است و یک باتری لیتیوم- یونی بسیار با کیفیت می باشد. این پاور بانک با رنگ آبی راهی بازار شده است و شما می توانید آن را از وبسایت شیائومی سیتی تهیه نمایید. در آخر باید گفت که این پاوربانک با قیمت ۶ دلار یکی از بهترین انتخاب های موجود می باشد. این بدین معنی است که شما می توانید با هزینه ی بسیار کمی، یک پاوربانک با تمام امکانات بخرید. ولی این را باید دانست هر وسیله ای دارای خواص خودش است که به همین نسبت قیمت آن را تغییر میکند. این خواص در مورد این پاور بانک نیز صدق می کند که شما با کمترین هزینه، یک باتری همیشه همراه ولی نه به برابری پاوربانک های کامل و نسبتا گران تر شیائومی دارید. نظر سایت شیائومی سیتی این است که موضوع مذکور به این معنی نیست که محصولی کارا نیست بلکه با ویژگی هایی که شما مد نظرتان است. باید محصولی را انتخاب کنید که جوابگوی نیاز شما باشد و با این وجود مقرون به صرفه نیز باشد. در ضمن تمام پاور بانک های شیائومی و شرکت ZMI در شیائومی سیتی موجود است که شما را به آن صفحات ارجاع می دهیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *