اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

طرح سه بعدی گوشی تاشو شیائومی نمایش داده شد

طرح سه بعدی گوشی تاشو شیائومی

 

در اولین ماه از سال ۲۰۱۹ میلادی، شیائومی با انتشار یک ویدیوی خبر ساز از طراحی گوشی هوشمند منعطف خود خبر داد. گوشی که از هر دو سمت به سمت بیرون قابلیت تا شدن دارد و نسبت به سایر کمپانی هایی مثل سامسونگ، هواوی وال جی که در عرصه تولید گوشی های منعطف قدم گذاشته اند، از وجود تکنولوژی پیشرفته تری بهره می برد.

اخیراً بعد از انتشار اخبار و شایعات زیادی که پیرامون گوشی هوشمند تاشو شیائومی وجود داشت، تصاویر سه بعدی این گوشی نیز در شبکه ها اجتماعی دست به دست می چرخد و در مورد ظرفیت انعطاف این گوشی صحبت های زیادی می شود.

صفحه نمایش منعطف

دو هفته گذشته، یکی از رؤسای ارشد کمپانی چینی شیائومی، Lin Bin اعلام داشت که این کمپانی در ادامه ساخت یک صفحه نمایش منعطف به دنبال تجهیز یک دستگاه به این نوع از نمایشگر بوده و Lin Bin نیز در تأیید این حقیقت، با انتشار ویدیویی که در سایت شیائومی سیتی قابل مشاهده می باشد، گوشی تاشو این کمپانی را مورد تست و آزمایش قرار داد.

قابلیت انعطاف

Lin Bin در ادامه صحبت هایش به این مسئله نیز اشاره کرد که در حین اجرای این پروژه پیچیده، سختی ها و مشکلات فراوانی با تکنولوژی مورد استفاده این کمپانی وجود داشته و برای تبدیل این دستگاه به حد واسطی کارآمد از گوشی موبایل و تبلت، هنوز راه زیادی در پیش روی شیائومی است. با عکس هایی که از رندر سه بعدی این دستگاه به تازگی منتشر شده، ظرفیت تا شدن و قابلیت انعطاف این گوشی را بهتر می توان دریافت. این دستگاه در حالت عادی، در سایز استاندارد یک تبلت قابل استفاده بوده و با تا کردن آن از دو طرف، به ابعاد یک گوشی موبایل در می آید.

نمایشگر

از جمله مشکلاتی که اولین کمپانی پیش قدم در این حوزه، یعنی شیائومی، در ساخت این نوع نمایشگر با آن مواجه بوده، می توان به تغییراتی اشاره کرد که باید در رابط کابری ویژه شیائومی یعنی MIUI صورت می گرفت. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، آیکون ها با تا شدن دستگاه، آرایش جدیدی به خود گرفته اند و ظاهر متفاوتی از یک رابط کاربری ساده را به نمایش می گذارند.

هنوز اطلاعاتی در مورد دوربین، عملکرد و جایگاه قرار گیری آن به میان نیامده و به نظر می آید هنوز مشکلات زیادی در عرصه تولید گوشی های تاشو وجود دارد که راه تولید کنندگان را بسیار دشوار می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *