اخبار شیائومی, تجهیزات شبکه

Mi Router شیائومی در ۲۰ فوریه عرضه خواهد شد

Mi Router شیائومی در ۲۰ فوریه عرضه خواهد شد

 

شیائومی پیش از این به تاریخ رونمایی از گوشی هوشمند پرچم دار خود، یعنی ۲۰ فوریه اشاره نموده بود و اما حالا به نظر می رسد این تاریخ تنها به Mi 9 اختصاص نخواهد داشت و در کنار آن شاهد رونمایی از چند محصول دیگر نیز از این کمپانی خواهیم بود. طبق مطالب منتشر شده از سوی شیائومی در صفحه اجتماعی اش، به نظر می رسد این کمپانی در کنار Mi 9، یک پاور بانک بی سیم، یک ساعت و Mi Router را نیز معرفی خواهد کرد.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد ظرفیت احتمالی پاور بانک یا هوشمند بودن ساعت ذکر شده منتشر نشده. طبق خبری که شیائومی منتشر کرده، این احتمال وجود دارد که ساعت جدید شیائومی در ۱۹ فوریه و زودتر از دیگر محصولاتی که نام بردیم عرضه شود. در این جا قصد داریم به طور اجمالی به مشخصات و امکانات احتمالی Mi 9 و Mi Router شیائومی بپردازیم.

شیائومی اولین بار در سال ۲۰۱۳ در زمینه تولید انواع روتر قدم گذاشته و به نظر می رسد این روتر جدید شیائومی یک ورژن بهبود یافته از Mi Router باشد و حالا کمپانی از این روتر با عنوان “یک محصول بسیار با کیفیت” نام می برد.

روتر شیائومی

امروزه Mi Router های شیائومی در کنار گوشی و تلویزیون های هوشمند، دسته قابل توجهی از محصولات این کمپانی به حساب می آیند. گرچه شیائومی همیشه طبق قانون نانوشته اش طرفداران خود را تا روز رونمایی منتظر می گذارد و معمولاً پیش از آن مشخصات محصولاتش را به طور رسمی اعلام نمی کند، اما شایعات موجود حاکی از آن اند که این روتر جدید از نسل ششم وای فای پشتیبانی خواهد کرد!

با این حال همانطور که اشاره کردیم رویداد ۲۰ ام فوریه بیشتر بر روی Mi 9 تمرکز دارد؛ گوشی که مدیر و مؤسس کمپانی شیائومی، Lei Jun، پیش از این ویدیویی از Mi 9 منتشر نمود که نشان می داد این گوشی از یک دوربین سه گانه بهره خواهد برد.

از جمله دیگر مشخصات تأیید شده این گوشی از سوی کمپانی می توان به صفحه نمایش AMOLED 6.4 اینچی و فول اچ دی پلاس، تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربین اصلی پشتی ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور های پشتیبان ۱۲ مگاپیکسلی آن اشاره کرد. این گوشی به یک باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۲ واتی مجهز خواهد بود و با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم به زودی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *