اخبار شیائومی, صوتی و تصویری

تلویزیون Mi TV 4 رونمایی شد

شیائومی ساعتی پیش کنفرانس بزرگی را برای علاقه‌مندان دنیای فناوری داشت و در کنار رونمایی از پرچمداران موبایل، از دستبند هوشمند، هدست واقعیت مجازی و تلویزیون جدید خود نیز رونمایی کرد. در حالی که شیائومی می ۸ محوریت کنفرانس امروز را تشکیل داده بود، تلویزیون جدید این شرکت با قابلیت‌های متنوع نیز به نوبه‌ی خود محصولی بسیار جذاب است.

 

جدیدترین عضو خانواده‌ی تلویزیون‌های شیائومی، به پنل ۷۵ اینچی LED مجهز شده است. این تلویزیون به همان زبان طراحی تلویزیون‌های سری Mi TV 4 مجهز شده و از حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر بهره می‌برد. رزولوشن ۴K در کنار پشتیبانی از محتوای HDR و صدای Dolby باعث شده است تا جدیدترین تلویزیون شیائومی توانایی بالایی در نمایش محتوای چندرسانه‌ای داشته باشد.

 

در کنار زبان طراحی مدرن، شیائومی تلاش زیادی بر توسعه‌ی رابط کاربری جذابی نیز داشته است. نسخه‌ی ۷۵ اینچی می تی‌وی ۴ به رابط کاربری PatchWall UI‌ شیائومی مجهز شده است که با توجه بر توسعه‌ی محیطی کاربرپسند ایجاد شده است. هم‌چنین دستیار صوتی مخصوص شیائومی نیز برای دریافت دستورات صوتی کاربران جهت کنترل تلویزیون، در دسترس است. از دیگر مشخصات فنی می‌توان به ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی اشاره کرد. پردازنده‌ی ۶۴ بیتی و چهار‌هسته‌ای (با هسته‌های ARM-A53) نیز وظیفه‌ی توانایی پردازش تصاویر را بر عهده دارد

محصولات شیائومی همیشه ارزش خرید بسیار بالایی داشته‌اند. تلویزیون جدید این شرکت نیز با برچسب قیمت ۱۴۰۵ دلاری، ارزان‌ترین نمونه‌ی ۷۵ اینچی جهان به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *