اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

شیائومی برای بهبود عملکرد دوربین گوشی‌ها واحد تخصصی راه‌اندازی‌ می‌کند

لی جون،‌ مدیرعامل شرکت شیائومی، قصد دارد کیفیت دوربین‌ گوشی‌های هوشمند شیائومی را ارتقاء بدهد. ایمیل فاش‌شده‌ای که لی جون برای برخی از مدیران و کارشناسان این شرکت ارسال کرده است،‌ نشان می‌دهد لی جون قصد دارد دپارتمان جدید و تخصصی برای توسعه دوربین‌ گوشی‌های هوشمند در شرکت شیائومی راه‌اندازی کند.

لی جون معتقد است کاربران به کیفیت دوربین‌ گوشی‌های هوشمند بسیار اهمیت می‌دهند و ویژگی‌های دوربین، می‌تواند تأثیر زیادی در تصمیم‌گیری کاربر برای خرید گوشی هوشمند داشته باشد. به همین دلیل وی تصمیم گرفته است دپارتمانی تخصصی و ویژه برای مطالعه،‌ بررسی و طراحی و توسعه دوربین‌های باکیفیت‌تر در گوشی‌های بعدی می و ردمی این شرکت راه‌اندازی کند. با این رویکرد انتظار آن می‌رود شاهد دوربین‌هایی با کیفیت تصویر بهتر و قابلیت‌های ارتقاءیافته‌تر در گوشی‌های سری می و ردمی این شرکت باشیم. شیائومی تصمیم دارد در حوزه کیفیت دوربین گوشی‌های هوشمند، با برندهای دیگر رقابت جدیدی آغاز کند.

شیائومی می میکس ۲ اس اولین گوشی هوشمند سری میکس شیائومی با دوربین دوگانه است. این گوشی توانست در بنچمارک DxO امتیاز خوبی از آن خود کند. امتیاز نهایی دوربین می میکس ۲ اس،‌ ۹۷ و امتیاز دوربین آن در بخش عکاسی ۱۰۱ شد. حال تصور کنید وقتی یک تیم تخصصی بخواهد روی کیفیت تصویر دوربین‌های این برند کار کند،‌ امتیاز آن به چه صورتی خواهد شد؟

البته نباید انتظار داشته باشیم که این دپارتمان بتواند برای گوشی می ۷ کاری از پیش ببرد ولی قطعا برای گوشی‌های بعدی این شرکت، دستاوردهای خوبی به همراه خواهد داشت. ناگفته نماند که گوشی می ۷ شیائومی بر اساس اطلاعات غیر رسمی، مشخصات خوبی از نظر دوربین خواهد داشت. این گوشی هوشمند مجهز به دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و OIS چهار محوره و دوربین ثانویه مجهز به زوم اپتیکال ۲X خواهد بود؛ لذا جای نگرانی نیست و می ۷ نیز با مشخصات خوبی به بازار می‌آید. باید منتظر باشیم و ببینیم شیائومی چه زمانی رسما این دپارتمان تخصصی را راه‌اندازی خواهد کرد و این بخش تخصصی چه دستاوردهایی برای گوشی‌های هوشمند این برند به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *