اخبار شیائومی, خانه هوشمند

قفل هوشمند شیائومی مدل Loock CatY با قابلیت تشخیص چهره عرضه شد

شیائومی در چند روز گذشته از قفل درب هوشمند Loock CatY رونمایی کرد که قابلیت تشخیص چهره را با خود به همراه دارد. این کمپانی پیش از این نیز در عرصه تولید قفل درب های هوشمند فعالیت داشته و محصولاتی مشابه بر پایه تکنولوژی تشخیص اثر انگشت ارائه داده است که با استفاده از آن ها، حتی بدون همراه داشتن کلید و تنها با اثر انگشت می­توان قفل را گشود. اما با قابلیت جدیدی که شیائومی برای این سری از قفل های هوشمند خود تدارک دیده، دیگر حتی نیازی به استفاده دستانتان نیز نخواهید داشت و سنسور تشخیص چهره­ اجازه ورود را برایتان صادر می­کند.

قفل درب هوشمند جدید شیائومی که دارای یک دوربین جلویی می­باشد، در نگاه اول همانند زنگی با قابلیت فیلمبرداری به نظر می­رسد در حالی که در حقیقت  این قفل به سیستم تشخیص چهره مجهز شده که سن، جنسیت، نوع لباس و… را نیز تشخیص می­دهد و حتی قبل از فعال کردن قسمت نمایش ویدیو، ابتدا تصویر شخص پشت در را مشخص می­کند.

Loock CatY زاویه دید ۱۶۶ درجه ای را فراهم می­سازد و دارای سنسور ضبط ویدیو با کیفیت ۷۲۰ پیکسل نیز می­باشد. این قفل هوشمند به لطف وجود سیستم مادون قرمز دارای حالت Night mood نیز بوده تا در شب یا راهرو های تاریک، حداکثر کارایی را داشته باشد. تبلت همراه این قفل هوشمند که به نوعی قلب آن به حساب می­آید، دارای نمایشگری ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴*۶۰۰ و ۴ گیگابایت رم می­باشد و باتری آن هم از ظرفیت ۸۴۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می­برد که دو ماه استفاده مفید را تضمین می­کند. شیائومی این محصول را با  قیمت ۱۱۵ دلار وارد بازار نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *