اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

اپلیکیشن POCO LAUNCHER شیائومی منتشر شد!

شیائومی یک شرکت شناخته شده در سراسر جهان است. نه تنها برای کیفیت باور نکردنی محصولات خود، بلکه بخاطر مجموعه ای از خدمات چشمگیر مانند سیستم عامل MIUI که بسیار موفق بوده است و اکنون با انتشار اپلیکیشن POCO LAUNCHER شیائومی به موفقیت های خود افزوده است.

اپلیکیشن POCO LAUNCHER شیائومی

اکنون شرکت شیائومی یکی از جدیدترین محصولات خود را به نام POCO PHONE F1 به بازار معرفی کرده است که شامل یک نسخه بتا از اپلیکیشن POCO LAUNCHER است و توانسته جایگاه خود را در بازار تثبیت کند.

محبوبیت این نرم افزار به حدی بوده است که در مدت زمان نسبتا کوتاهی ۵۰۰٫۰۰۰ بار دانلود شده و ۱۷۰٫۰۰۰ بار اپلیکیشن آن نصب شده است. این نرم افزار در پلی استور ۱۱ مگابایت حجم دارد اما پس از نصب روی دستگاه حجم آن به ۳۴ مگابایت میرسد.

با استفاده از این لانچر، کاربر یک دسکتاپ مرتب تر خواهد داشت زیرا طراحی آن بسیار ساده و کاربردی است.

یکی دیگر از ویژگی های جالب POCO LAUNCHER آیکون کوچکی است که با فشردن آن میتوانید حافظه دسکتاپ را پاک کرده و از ذخیره سازی اطلاعات اضافه جلوگیری نمایید.

پوکولانچر تمام برنامه ها را طبق دسته بندی های مشخص و قابل رویت مانند: شیوه زندگی(Lifestyle)، دانش و آموزش (knowledge and education)، امور مالی و کسب و کار(finance and business)، اخبار و خواندن(news and reading)، عکاسی(photography)، ابزار(tools)، ارتباطات(communication)، بازی ها(games)، خرید(shopping) و سرگرمی (entertainment) طبقه بندی میکند که این باعث نظم بیشتر و دسترسی راحت تر میشود.

با تمامی موارد فوق میتوان گفت POCO LAUNCHER برای کمک به کاربران در داشتن فضای سازمان یافته تر طراحی شده است زیرا که مجموعه ای از ابزار هارا ارایه میدهد که در کمتر برنامه ای ارایه شده است.

اگر میخواهید این برنامه شگفت انگیز را دانلود کنید کافیست QR Code زیر را اسکن کنید و یا اینجا کلیک کرده و آن را از Google Play دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *