اخبار شیائومی, سبک زندگی, نقد و بررسی شیائومی

ریش تراش الکتریکی شیائومی مدل Mijia

این ریش تراش الکتریکی در کل دارای رنگ مشکی است که در انتهای دسته رنگ آن کمی مات می شود.با توجه به طراحی مدرن این وسیله شما می توانید به راحتی آن را در دست بگیرید بدون آنکه کمی بلغزد.طول این ریش تراش ایده آل است و در پایه نگهدارنده خود دارای پلاگین برای اتصال به شارژر است.

در بخش پایینی این دستگاه  مجموعه ای از چراغ های کوچک LED با ارقام مختلف، مرتب به صورت عمودی حالت های خاص استفاده و عملکردهای Xiaomi Mijia Electric Razor را نشان می دهند زمانی که آن را شارژ می کنید ، زمانی که  دستگاه روشن است و زمانی که نیاز به تمیز کردن دارد . سر این ریش تراش از سه تیغه چرخشی مستقل ساخته شده است و در هر یک از تیغه های دو تیغه برای شستشوی بیشتر قرار داده شده است .
زمانی که ریش تراش را به پایه شارژر آن متصل می کنید،هم می توانید از ان استفاده کنید و هم تیغه های آنرا تمیز کنید.
سر این ریش تراش از سه تیغه چرخشی مستقل ساخته شده است و در هر یک از تیغه های آن،دو تیغه کوچک برای اصلاح بهتر تعبیه شده است.
تیغه های این محصول توسط شرکت ژاپنی JFE و شرکت SANDVIK سوئد ساخته شده اند .شرکت ژاپنی MABUCHI MOTOR مسئول تولید و تحویل موتور الکتریکی این وسیله است  سرعت این موتور  ۳٫۹ متر بر ثانیه می باشد .
استفاده از این ریش تراش در حمام نیز برای کاربر مشکلی ایجاد نمی کند. از لحاظ کارکرد،حرکت تیغه ۳۶۰ درجه است به طوری که هر تیغه،هر مویی که حتی در لبه ها یا در نواحی سخت چهره وجود دارند را اصلاح می کند.همچنین شما می توانید با پوستی کاملا خشک، مو های زائد صورت خود را اصلاح کنید چرا که این محصول با همه شرایط سازگار است.
یکی دیگر از مزایای این ریش تراش،دارا بودن مکانیزم امنیتی است،بدین منظور که بطور ناخود آگاه،چه در صورت برخورد ناگهانی دست با دکمه و چه در زمان قرار گیری در چمدان مسافرتی،از روشن شدن دستگاه جلوگیری می کند.
علاوه بر این، LED های روی دکمه ها به شما اطلاع می دهند که در صورت انباشت مو یا عملکرد ناصحیح،تیغه های ریش تراش را تمیز کنید. باتری این وسیله می تواند ظرف ۱۲۰ دقیقه از طریق پایه شارژ آن، کاملا شارژ شود. این دستگاه به مدت ۶۰ دقیقه (تقریبا) در هر بار که باتری ان کامل پر می شود،کار می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *