اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

شیائومی، ارزان‌ترین گوشی‌ مجهز به اسنپدراگون ۸۴۵ را در اروپا عرضه می‌کند

شیائومی دیگر یک نام کوچک در دنیای گوشی‌های هوشمند نیست و این شرکت چینی با فروش گوشی‌های ارزان و خوش‌قیمت، بازارهای مهمی را فتح کرده است؛ شیائومی در حال حاضر با کسب رتبه‌ی اول در بازار هندوستان، فاتح رقابت با سامسونگ در این کشور به‌شمار می‌رود. طبق انتظار، هدف بعدی چینی‌ها تسلط بر بازار اروپا است؛ گوشی‌ اقتصادی می A1 شیائومی، محبوبیت فراوانی در قاره سبز پیدا کرد و نام خود را به‌عنوان یک گوشی اقتصادی موفق بر سر زبان‌ها انداخت.

Xiaomi مدل‌های مختلفی از سری می و ردمی خود را در بازارهای مهم اروپا مانند فرانسه، ایتالیا و اسپانیا عرضه می‌کند؛ موفقیت چنین محصولاتی در بازار اروپا نشان از اقبال مردم به محصولات اقتصادی و خوش‌قیمت دارد؛ از این رو چینی‌ها احتمالا به‌زودی یک خانواده‌ی جدید از گوشی‌های هوشمند خود را برای این قاره معرفی می‌کنند. طبق ادعای منابع معتبر، اولین عضو این خانواده با قیمت عالی ۴۲۰ یورو و با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ روانه‌ی بازار خواهد شد. بسیاری این قیمت را برای Pocophone F1 کمی اغراق‌آمیز می‌دانند؛ در صورت تحقق این ادعا، اولین Pocophone تبدیل به ارزان‌ترین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۴۵ در بازار اروپا خواهد شد.

هنوز نمی‌توان با قطعیت در مورد جریان‌سازی این محصول و تاثیر آن در ورود قریب‌الوقوع شیائومی به بازار آمریکای شمالی نظر داد. شیائومی بارها به‌صورت رسمی به ورود خود به بازار آمریکای شمالی در آینده‌ی نه چندان دور اشاره کرده است و به‌نظر می‌رسد که مسائل پیش‌آمده برای هواوی و زد‌تی‌ای، تاثیری در جدیت شیائومی برای ورود به این بازار تاثیر نگذاشته است.

در حال حاضر، اطلاعات موثقی از عرضه‌ی Pocophone F1 در خارج از اروپای شرقی در دست نیست؛ با این حال قیمت ۴۲۰ یورویی برای یک گوشی هوشمند با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مناسب ارزیابی می‌شود؛ از طرفی مدل دیگر با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی احتمالا قیمتی در حدود ۴۶۰ یورو خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود هر دو مدل به نمایشگر ۲ به ۱ با قطر حدودی ۶ اینچ و رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ مجهز شوند.

 

منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *