اخبار شیائومی

شیائومی در بازار مصر

 Xiaomi در نظر دارد محصولات جدیدی را به بازار مصر معرفی کند.

دیوید وای زنگ، مدیر فروش جهانی شرکت Xiaomi، گفت که Xiaomi در حال گفتگو با نماینده مصری خود، الصفی،جهت معرفی محصولات جدید به بازار مصر است.

محصولات Xiaomi شامل بسیاری از دستگاه های هوشمند مانند تلفن های هوشمند، مانیتور، تلویزیون، و محصولات مرتبط با اینترنت است.

“Xiaomi نه تنها یک تولیدکننده سخت افزاری است، بلکه در حقیقت، یک شرکت اینترنتی است که از سایر تولیدکنندگان در بازار متفاوت است، بنابراین رشد آن در بازارهای به آرامی شروع شد و پس از آن رونق گرفت.”

زنگ ادامه داد می گوید که برخی از رقبا که در تلفن های خود پتانسیل تکنولوژیکی بالقوه ای را ارائه می دهند، اما قیمت ها را بالا می برند، که بعضی از کاربران به آن نمی پردازند، مثلا یک دلیل موجود برای آن ، یک شرکتی است که تلفن هایی با تکنولوژی بالا را راه اندازی کرده است و نرخ رشد قوی را به دست آورد، اما به زودی با کاهش فروش ،با سهم بازار محدود مواجه شد.

به گفته زنگ، Xiaomi در تلاش است تا تجهیزات خود را با آخرین فن آوری مورد نیاز مصرف کنندگان، با قیمت های رقابتی به روز کند و این مزیت رقابتی نسبت به سایر تولیدکنندگان است.

در پاسخ به سوال در مورد سهم بازار محدود Xiaomi در مصر، او گفت که در طول این دوره، آنها در حال کار برای معرفی مصرف کنندگان به محصولات دیگر، با گسترش آگاهی در مورد نام تجاری و محصولات شرکت هستند.

زنگ اعلام کرد که این شرکت در حال بررسی استفاده از تجارت الکترونیک برای محصولات خود در مصر از طریق پلت فرم خود است که در حال حاضر در خارج از کشور وجود دارد.

او گفت: “استراتژی پرداخت پول برای خرید این بازار کار نمی کند.” با این حال، به گفته زنگ، بهترین راه برای ذخیره سهم بازار در مصر، ارائه محصولات پیچیده به قیمت های مناسب است.

از سوی دیگر، زنگ به Daily News Egypt گفت که این شرکت قصد دارد با همکاری اپراتورهای تلفن همراه در دوره آتی همکاری کند، اما هنوز در حال بررسی پروژۀ مصری از طریق شرکای خود است و سپس گام هایی را برای گسترش در مصر آغاز خواهد کرد.

زنگ گفت: “مصر، برای ما، مهمترین بازار در خاورمیانه و آفریقا است.”

این شرکت دارای بیش از ۱۰۰ جوایز طراحی هوشمند، بیش از ۶۰ میلیون دستگاه متصل به محصولات Xiaomi در سراسر جهان  است و بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر دارد.
در حال حاضر ۲۲۰ فروشگاه فروش با فروش محصولات Xiaomi در سراسر جهان وجود دارد که این شرکت قصد دارد ظرف مدت ۳ سال به ۱،۰۰۰ افزایش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *