اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

شیائومی می A2 با اندروید وان

شیائومی می A2 با اندروید وان

شیائومی دو گوشی جدید مبتنی بر اندروید وان با نام‌های Mi A2 و Mi A2 Lite معرفی کرد. نسخه‌ی ساده‌شده از سیستم‌عامل موبایلی گوگل در ابتدا برای دستگاه‌های اقتصادی توسعه یافت؛ اما می ای ۲، محصولی میان‌رده است و می‌تواند تجربه‌ی بسیار لذت‌بخشی از اندروید خالص را برای کاربر به‌ارمغان آورد.

 شیائومی می A2 با اندروید وان

سال گذشته Mi A1 محصولی مبتنی بر گوشی اختصاصی بازار چین موسوم به Mi 5X بود، این وضعیت در مورد می ای ۲ نیز صدق می‌کند و چینی‌ها این گوشی هوشمند را برمبنای Mi 6X توسعه داده‌اند. هر دو گوشی ضخامتی ۷.۳ میلی‌متری دارند و از نمایشگری ۶ اینچی با پنل LCD، نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن +FHD بهره می‌برند. وظایف پردازشی آن‌ها برعهده‌ی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ قرار دارد و انرژی مورد نیاز دستگاه را نیز باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پورت USB Type-C تأمین می‌کند.

دوربین اصلی شیائومی می A2 دوگانه است و از دو سنسور ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و وظیفه‌ی ثبت تصاویر سلفی نیز برعهده‌ی ماژولی ۲۰ مگاپیکسلی قرار دارد. گوشی میان‌رده‌ی جدید Xiaomi در سه نسخه‌ی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایت یا نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایت قابل سفارش خواهد بود.

 

 شیائومی می A2 با اندروید وان

گوشی هوشمند کوچک‌تر Mi A2 Lite از نمایشگر ۵.۸۴ اینچی +FHD با بریدگی، پنل LCD و نسبت تصویر ۱۹:۹ بهره می‌برد. توان پردازشی می A2 لایت را پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ تأمین می‌کند و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پورت microUSB وظیفه‌ی تأمین انرژی گوشی را برعهده دارد، این گوشی در بازار چین با نام ردمی ۶ پرو شناخته می‌شود. گوشی هوشمند می ای ۲ لایت تنها ۸.۷۵ میلی‌متر ضخامت دارد و در دو نسخه با حافظه‌ی رم ۳ یا ۴ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت عرضه خواهد شد. دوربین اصلی گوشی ترکیب دو سنسور ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی نیز از ماژول ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

به‌دنبال پرده‌برداری شیائومی از برنامه‌ی گسترش فعالیت‌های خود در اسپانیا، گوشی‌های هوشمند سری Mi A2 در ابتدا وارد بازار این کشور خواهند شد. قیمت می ای ۲ با ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه، تقریبا ۲۹۰ دلار خواهد بود، در حالی که دو مدل ۴ گیگابایت / ۶۴ گیگابایت و ۶ گیگابایت / ۱۲۸ گیگابایت با قیمت‌های حدودی ۳۲۵ و ۴۰۸ دلار عرضه خواهند شد. مدل اقتصادی Mi A2 Lite با قیمت ۲۰۹ دلار برای نسخه‌ی ۳ گیگابایت / ۳۲ گیگابایت و ۲۶۷ دلار برای نسخه‌ی ۴ گیگابایت / ۶۴ گیگابایت از ماه جاری میلادی وارد بازار اسپانیا خواهد شد. چینی‌ها در نظر دارند تا گوشی‌های سری Mi A2 را در ۴۰ کشور از جمله هند نیز عرضه کنند.

می بند ۳ شیائومی

 

منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *