اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

مشخصات شیائومی می مکس ۳

شیائومی می مکس 3

شیائومی فردا از جدیدترین گوشی خود به نام می مکس ۳ (Mi Max 3) رونمایی می‌کند؛ اما این موضوع مانع از آن نشده است که این بین، مدیرعامل این شرکت از افشای جزئیات جدیدترین محصول چینی‌ها خودداری کند.

شیائومی روز گذشته تمام تصاویر رندر می مکس ۳ را منتشر کرد و امروز نیز یک قدم فراتر رفته و مشخصات کلیدی این دستگاه را فاش کرده است. در نتیجه اکنون می‌دانیم که می مکس ۳ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۶ و همچنین دوربین دوگانه‌ی ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود.

شیائومی روز دوشنبه در حساب کاربری خود در شبکه‌ی اجتماعی ویبو از پنل ۶.۹ اینچی LCD می مکس ۳ رونمایی کرد، این شرکت همچنین ظرفیت باتری گوشی مورد انتظار خود را بزرگ‌ترین باتری در بین تمامی گوشی‌های هوشمند سری می مکس اعلام کرده است، ظاهرا وظیفه‌ی تأمین انرژی مورد نیاز Mi Max 3 برعهده‌ی یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

حال با انتشار پست جدید مدیرعامل شیائومی، تمام مشخصات گوشی می مکس ۳ به‌صورت رسمی فاش شده است، دوربین دوگانه‌ی می مکس ۳ از همان چینش عمودی به‌کار رفته در ردمی نوت ۵ بهره می‌گیرد و علاوه‌بر این دوربین سلفی گوشی نیز از وضوح ۸ مگاپیکسل برخوردار خواهد بود.

سطر دوم از تصویر بالا فاش می‌کند که می مکس ۳ به‌صورت جدی بر هوش مصنوعی تمرکز کرده است، این ویژگی پرکاربرد امروزی در باز کردن قفل گوشی از طریق تشخیص چهره به‌کار گرفته خواهد شد. هوش مصنوعی همچنین به‌مرور زمان یاد می‌گیرد که چگونه به‌صورت دقیق هنگام عکس‌برداری با دوربین پس‌زمینه‌ای تار برای سوژه ایجاد کند. علاوه بر این، رابط کاربری دوربین اکنون قادر به بازخوانی و مطابقت دست کم ۲۰۶ صحنه‌ی مختلف است و یک دستیار صوتی هوش مصنوعی نیز به کاربران یاری خواهد رساند.

هرچند لین بین یک بخش از مشخصات می مکس ۳ را فاش کرده؛ اما حساب کاربری رسمی شیائومی نیز اقدام به افشای باقی جزئیات این گوشی هوشمند کرده است. می مکس ۳ در مدل‌های مختلف با ۴ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی عرضه خواهد شد.

در حال حاضر جزئیات مربوط به نسخه‌های مختلف دستگاه هنوز نامشخص است. در تصویر منتشرشده از می مکس ۳ از قیمت دستگاه با عبارت CNY_99 یاد شده؛ اگر این رقم را ۱۹۹۹ یوان چین درنظر بگیریم، بدین معنی است که قیمت گوشی هوشمند جدید شیائومی کمتر از ۳۰۰ دلار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *