نقد و بررسی شیائومی

معرفی جدید ترین محصولات شیائومی در سال ۲۰۲۱

معرفی جدید ترین محصولات شیائومی در سال 2021

معرفی جدید ترین محصولات شیائومی در سال ۲۰۲۱

شیائومی یکی از فعال ترین برند های حال حاضر دنیای کالای دیجیتال و غیر دیجیتال بوده و هر ماه از تعداد جدیدی از محصولات خود رونمایی می کند. این برند که در سال های اخیر در کشورمان محبوبیت ویژه ای پیدا کرده است، به دلیل سیاست های ویژه و تمرکز سرمایه اش بر ارتقای کیفیت محصولات به جای تبلیغات گسترده و احداث فروشگاه های جهانی، موفق شده تا قیمت تمام شده برای هر یک از کالاهای خود را با کمترین حاشیه سود ممکن نگه دارد.

بنابراین وجه تمایز این برند با رقبایش کیفیت ساخت بالا در عین قیمت نهایی مقرون به صرفه اش می باشد که در شرایط اقتصادی فعلی یک برگ برنده بزرگ محسوب می شود. اگر کنجکاوید با جدیدترین محصولات شیائومی در سال ۲۰۲۱ و البته جالب ترین آن ها آشنا شوید، تا انتهای این مطلب با شیائومی سیتی همراه بمانید.

 

  1. گوشی موبایل شیائومی مدل Civi

اگر از علاقه مندان به دنیای گوشی های هوشمند باشید حتماً می دانید که دو نام تجاری Mi و Redmi عبارت هایی هستند که به عنوان نام خانوادگی به گوشی های شیائومی اطلاق می شوند. این کمپانی در یکی از آخرین کنفرانس های خود که البته به صورت یک جلسه داخلی برگزار شد اعلام کرد که قصد دارد یکی گوشی جدید را با یک نام خانوادگی متفاوت و جدید با عنوان Civi عرضه کند.

تصاویر منتشر شده از این گوشی به خوبی نشان می دهند که شیائومی این بار تمام توجه خود را معطوف زیبایی های بصری و طراحی ظاهری جذاب و متفاوت این گوشی کرده است.

این گوشی جذاب و جدید قرار است تنها ۶٫۹۸ میلی متر ضخامت و ۱۶۶ گرم وزن داشته باشد و از قابلیت شارژ سریع ۵۰۰ واتی پشتیبانی کند! گوشی شیائومی مدل Civi همچنین از یک نمایشگر AMOLED 6.55 اینچی و یک پردازنده فوق قدرت مند اسنپدراگون ۷۷gG نیز بهره خواهد برد.

معرفی جدید ترین محصولات شیائومی در سال 2021

  1. ساعت هوشمند آمازفیت GTR3

ساعت هوشمند شیائومی مدل آمازفیت GTR3 و البته مدل GTR3 Pro از جمله جدیدترین محصولات شیائومی در سال ۲۰۲۱ هستند که البته هنوز به طور رسمی آماده و خرید و فروش در بازار جهانی نشده اند. شیائومی تا کنون انواع مختلفی از سری ساعت های آمازفیت را ارائه کرده است اما این مدل GTR3 با یک صفحه نمایش بزرگ و طراحی ظاهری جذابش، تمایز زیادی با مدل های قبلی دارد.

این ساعت بدنه ای تمام آلومینیومی و یکپارچه داشته و از این جهت به شدت با اغلب ساعت های موجود در بازار با بدنه PC و پلاستیک متفاوت می باشد. نمایشگر این ساعت از نوع آمولد و دارای ابعادی معادل ۱٫۳۹ اینچ بوده و با وجود پشتیبانی از رزولوشن بالای ۴۵۴*۴۵۴ پیکسل و به لطف باتری پر ظرفیتش قادر است تا ۲۴ روز بدون نیاز به شارژ مجدد فعالیت کند.

معرفی جدید ترین محصولات شیائومی در سال 2021

 

  1. مانیتور گیمینگ ۳۴ اینچی شیائومی

چندین سال است که شیائومی در حوزه تولید انواع تلویزیون هوشمند قدم گذاشته و تا کنون تعداد قابل توجهی از تلویزیون هایش را در ابعاد مختلف ارائه کرده است. این کمپانی در سال ۲۰۱۹ ورود رسمی خود به بازار تولید انواع نمایشگر را نیز اعلام کرد و خیلی زود موفق به عرضه بهترین نمایشگر های ویژه گیمینگ و فعالیت های گرافیکی شد.

این برند اخیراً از یک مانیتور گیمینگ جدید ۳۴ اینچی رونمایی کرده که وجود یک انحنای جذاب و همچنین نرخ تازه سازی تصویر ۱۴۴ هرتزی از جمله مهم ترین مشخصات آن به شمار می آیند.

این نمایشگر بزرگ و جذاب دارای نسبت تصویر ۲۱:۹ بوده و با رزولوشن تصویر ۳۴۴۰*۱۴۴۰ پیکسل یا همان WQHD یکی از مقرون به صرفه ترین مانیتورهای ویژه گیمینگ و تولید محتوا می باشد. از جمله دیگر ویژگی های جالب این مانیتور می توان به بهره مندی آن از Freesync از شرکت AMD اشاره نمود که وظیفه همگام سازی فریم ریت بین مانیتور و کارت گرافیک را بر عهده دارد.

معرفی جدید ترین محصولات شیائومی در سال 2021

  1. کمپرسور باد برقی شیائومی مدل ۱S

اگر از خودروی شخصی، دوچرخه یا اسکوتر برقی خود استفاده می کنید حتماً از اهمیت تنظیم بودن باد لاستیک های آن آگاهید. شیائومی پیش از این دستگاه هوشمندی به نام کمپرسور باد را عرضه کرده بود که فشار باد تایر را اندازه گرفته و شما را در تنظیم باد لاستیک همراهی می کرد. این کمپانی اخیراً از یک کمپرسور باد جدید مدل ۱S رونمایی کرده که نسخه ای پیشرفت کرده و بهبود داده شده از مدل قبلی اش می باشد.

این مدل ۱S تا ۱۱۴ درصد جریان هوای بالاتری را تضمین کرده و کمک می کند تا حجم هوایی معادل ۱۵ لیتر در دقیقه را انتقال دهید. باتری این دستگاه نیز نسبت به مدل قبلی بهبود یافته و تا ۴۵ درصد طول عمر بالاتری را ارائه می کند.

 

  1. گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M4

در حال حاضر گوشی های شیائومی به ویژه سری پوکو غوغای زیادی را در بازار کشورمان به پا کرده و طرفداران ویژه خود را یافته اند. پوکو به سری ویژه ای از گوشی های شیائومی گفته می شود که البته در طیف قیمت پایین و متوسط عرضه شده اند تا دست کاربران برای خرید باز باشد. گوشی موبایل پوکو M3 یکی از پرفروش ترین و اقتصادی ترین گوشی های شیائومی بود که به دلیل استقبال بالایی که از آن به عمل آمد شیائومی مدل جدید و ارتقا یافته آن را با نام Poco M4 ارائه می کند.

گرچه اطلاعات چندان زیادی از این گوشی جدید موجود نیست اما این طور که شیائومی اعلام کرده، این گوشی از اتصال اینترنت ۵G و قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی بهره خواهد برد که در این محدوده قیمت مشخصات قابل تحسینی به حساب می آیند.

 

  1. ماشین اصلاح ضد آب شیائومی میجیا

اغلب ماشین اصلاح های شیائومی تا به حال با همکاری زیر برند مشهور این کمپانی به نام اینچین طراحی و تولید شده بودند اما این طور که به نظر می رسد شیائومی در اقدامی جدید تصمیم به عرضه ماشین اصلاح جدید مستقلی گرفته است. این ماشین اصلاح جدید شیائومی طراحی متفاوتی از محصولات قبلی داشته و مطابق استاندار جهانی ضد آب IPX7 ساخته شده تا کاربر به هیچ عنوان نگران در معرض آب قرار گرفتن بدنه آن نباشد.

موتور این ماشین اصلاح دارای سرعتی معادل ۶۲۰۰ دور بر دقیقه بوده و تیغه های این محصول نو نیز از جنس تیتانیوم و سرامیک می باشد. این طور که کمپانی سازنده اعلام کرده است، این ماشین اصلاح دارای یک باتری بزرگ ۲۲۰۰ میلی آمپری است و قادر است تا ۱۸۰ دقیقه به طور مداوم فعالیت کند. این موضوع در کنار ابعاد کم و وزن ناچیز این محصول موجب شده اند تا این ماشین اصلاح یک گزینه مناسب برای سفر به حساب بیاید.

 

  1. لپ تاپ Mi Notebook X14

در یکی دو سال اخیر بازار لپ تاپ های شیائومی بسیار داغ شده و عده زیادی از افراد این لپ تاپ ها را با تولیدات برترین غول های این حوزه مقایسه می کنند. لپ تاپ جدید شیائومی Mi Notebook X14 نام دارد که همانطور که از نام آن پیداست دارای نمایشگر ۱۴ اینچی می باشد. این مدل جدید یکی از سبک ترین لپ تاپ های شیائومی بوده با طراحی ظریف و ضخامت بسیار کمش، گزینه جذابی به ویژه برای خانم ها به حساب می آید.

این لپ تاپ دارای رزولوشن ۲٫۵K بوده با پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز تجربه جذابی از به نمایش درآوردن تصاویری متحرکی چون بازی و یا فیلم را به ارمغان می آورد. جالب است بدانید این لپ تاپ از یکی از قدرتمند ترین پردازنده های اینتل یعنی Core i7-11370H بهره می برد که بدون تعارف سرعت و قدرت بالایی دارد.

معرفی جدید ترین محصولات شیائومی در سال 2021

  1. هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Earphones 3 Pro

اگر تا به حال برای خرید هدفون بلوتوثی یا همان ایرفون گشتی در فروشگاه های مختلف زده باشید پس حتماً به خوبی می دانید که شیائومی یکی از برترین برند های فعال در این حوزه است. این کمپانی تا به حال هدفون های بلوتوثی متنوعی را عرضه کرده و اخیراً نیز از Earphone 3 Pro رونمایی کرده است.

این هدفون بلوتوثی شیائومی در سه رنگ جذاب سفید، مشکی و سبز عرضه شده و طراحی ظاهری آن نیز شباهت زیادی به ایرپاد آیفون دارد! این ایرفون های شیائومی با جایگاه شارژ ویژه خود ارائه شده، تنها ۴٫۸ گرم وزن داشته و مطابق استاندارد جهانی ضد آب IP55 تولید شده اند. از جمله مهم ترین مشخصات این ایرفون جدید شیائومی می توان به پشتیبانی آن از تکنولوژی های TWS، Hi-fi Audio، LHDC codec و سیستم کاهش نویز تا عمق ۴۰ دسیبل اشاره نمود.

  1. قفل درب هوشمند شیائومی

یکی از جالب ترین محصولات هوشمند شیائومی، کالاهای مرتبط با تأمین امنیت از جمله قفل درب هوشمند می باشد. اغلب قفل درب های هوشمند شیائومی تا کنون با تکنولوژی حسگر اثر انگشت فعالیت می کردند اما این کمپانی جدیداً از یک قفل درب هوشمند جدید رونمایی کرده از قابلیت تشخیص چهره سه بعدی نیز پشتیبانی می کند. البته این کالا به غیر از این مورد از راه های بیشتری برای باز کردن درب نیز پشتیبانی کرده و حتی از یک نمایشگر کوچک AMOLED نیز بهره می برد.

این نمایشگر چهره فرد شناسایی شده را نمایش داده و کاربر را از وضعیت باتری نیز آگاه می کند.

 

  1. گوشی موبایل شیائومی مدل بلک شارک ۴S

گوشی های ویژه گیمینگ شیائومی که با نام خانوادگی بلک شارک عرضه می شوند جدیداً با طراحی حرفه ای تر و قابلیت های جذاب خود توجه زیادی را معطوف خود ساخته اند. گوشی موبایل بلک شارک ۴S یکی از جدیدترین محصولات شیائومی در سال ۲۰۲۱ است که دیزاین جالب و بسیار جذابی داشته و با بهره مندی از یک نمایشگر بزرگ ۶٫۶۷ اینچی از نوع AMOLED با بالاترین نرخ تازه سازی تصویر ۱۴۴ هرتز بدون شک یک غول واقعی به حساب می آید.

شیائومی این گوشی جدید خود را به یک پردازنده قوی مدل اسنپدراگون ۸۸۸+ مجهز کرده با بهره مند کردن آن از میزان RAM 8 گیگابایت بالاترین سرعت ممکن برای پخش بازی های سنگین را به ارمغان آورده است.

معرفی جدید ترین محصولات شیائومی در سال 2021

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *