اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

رقابت گوشی های هوشمند Huawei, Xiaomi,  و Opp با قابلیت ۵G

رقابت گوشی های هوشمند Huawei, Xiaomi,  و Opp با قابلیت ۵G

 

برای شرکت  sunrise سوییسی، رویای داشتن تکنولوژی ۵G به سرعت به واقعیت تبدیل شد. در روز سه شنبه این شرکت اعلام کرد که قصد دارد ۳ محصول خود را ( با قابلیت پشتیبانی از ۵ G ) در ۳ فروشگاه چینی متفاوت رونمایی کند.

در صورت تمایل به ادامه این خبر، تا پایان این پست با ما همراه باشید.

فروش Reno 5 G از فردا یکم می ( may )  آغاز خواهد شد، این در حالی است که گوشی هوشمند Mate 20 X 5 G و گوشی هوشمند Xiaomi Mi Mix 3 5 G هر دو در در تاریخ دوم می ( may ) عرضه حواهند شد.

Reno 10X zoom 5 G

Oppo  اعلام کرد که در ماه جاری در زوریخ  این گوشی هوشمند با قابلیت ۱۰ X zoom بخشی از همکاری او با شرکت Swisscom  می باشد. ( در حقیقت محصولی مشترک بین این دو شرکت می باشد. )

لازم به ذکر است، شرکت Sunrise برای اولین بار است که فناوری ۵ G  را راه اندازی می کند. که این گوشی دارای حافظه ۲۵۶ مگابایت بوده و دوربین آن دارای قدرت زوم ۱۰ برابر بوده و ۸ گیگابایت رم ( RAM ) را دارا می باشد. همچنین داشتن باتری ۴۰۶۵ میلی آمپر بر ساعت  از ویژگی های قابل توجه این محصول می باشد.

 

 

قیمت

شما می توانید این محصول را با قیمت ۹۹۹ فرانک سوییس ( ۹۸۰ دلار ) تهیه کنید.

Huawei Mate 20 X 5 G

حال نوبت به بررسی Huawei Mate 20 X 5 G می رسد. در هفته های اخیر خبرهایی مبتنی بر تولیدی گوشی هوشمندی با قابلیت ۵ G  از شرکت Sunrise به گوش میخورد. با وجود اینکه این محصول نسبت به دیگر همتا خودش دارای قدرت باتری کم تری است ( ۴۲۰۰ میلی آمپر بر ساعت در مقابل ۵۰۰۰ می آمپر بر ساعت ) اما قدرت شارژ فوق العاده ای ( ۴۰ W ) را عرضه می کند.

 

 

Mi Mix 3 5 G

حال که چندین گوشی با قابلیت ۵ G  وارد بازار شده یا قرار است سریعا بشوند، شرکت چینی شیائومی نیز با عرضه گوشی Mi Mix 3 5 G وارد عرصه رقابت می شود.  البته این محصول  در فوریه عرضه شده بود اما این آپدیت دارای قابلیت ۵ G می باشد. تغییر مهم دیگری که در این محصول به چشم میخورد، آپدیت تراشه این محصول به Snapdragon 855  می باشد که قابلیت پشتیبانی از مدم نسل پنجمX 50 Qualcomm  برای این گوشی هوشمند را فراهم می کند.

 

 

قیمت

قیمت این محصول حدود ۵۹۹ یورو بوده که معادل ۸۳۱  دلار آمریکا و ۸۴۷ فرانک سوییس می باشد.

با توجه به موارد گفته شده، به دلیل ویژگی های منحصر به فرد هر سه محصول مطمئنا رقابت تناتنگی را بین آن ها شاهد خواهیم بود. باید دید مصرف کنندگان بیشتر به کدام یک از آن ها روی خواهند آورد.

نظر شما چیست؟ شما کدام یک از این محصولات را برای استفاده انتخاب می کنید؟ دیدگاهتان را با ما به اشتراک بگذارید.

ممنون که تا پایان این بخش نیز با سایت شیائومی سیتی همراه بودید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *