اخبار شیائومی, مچ بند و ساعت هوشمند شیائومی

شیائومی،ساعت CIGA را معرفی کرد.

شرکت شیائومی به مشتریان خود اثبات کرده که نمی ترسد در هر نوع بازاری ورود و سرمایه گذاری کند. چند هفته پیش ساعت شیائومی مدل سیگا در فهرست گسترده ای از ساعتها ، تولید شد و این طراحی شرکت CIGA Design بود. این ساعت مکانیکی با طراحی نسبتا جدید، ایده آل برای هر نوع کاربری می باشد.

 Xiaomi CIGA یک ساعت مکانیکی دایره ای است که ظرافت آن را در جزئیات مکانیسم داخلی و مقاومت بالایش نشان می دهد.

شیائومی امسال با معرفی این ساعت به ما اجازه می دهد که مکانیزم داخلی ساعت را مشاهده کنیم. بدون شک یک بنر تبلیغاتی بزرگ برای نام تجاری شیائومی است.

علاوه بر این، Xiaomi CIGA دارای یک کریستال یاقوت کبود است که علاوه بر داشتن کیفیت بالا دارای مقاومت باور نکردنی در برابر ضربه، سقوط و خش می باشد ، به لطف ضخامت۱٫۳ میلی متری ان  است که هر چند سبک و نازک ، دوام طولانی مدت را  به ما می دهد.

کیفیت محصول چشمگیر است، مواد آن از بالاترین کیفیت ساخته شده است ، همه اینها توسط مایکل یانگ، طراح مشهور بریتانیا طراحی شده است، که در زمینه های مختلف مانند مبلمان، لوازم جانبی فعالیت می کند. استودیوی طراحی آن در هنگ کنگ و بروکسل واقع شده است.

 در مکانیک خود ساعت در نگاه اول برخی از چرخ دنده ها را در رنگ نقره ای با برخی از جزئیات در رنگ طلایی می توان مشاهده کرد. این ساعت فوق العاده در ۲ رنگ،مشکی و نقره ای عرضه می شود، هر دو گزینه برای ارائه به مشتریان رسمی پوش و غیره مطلوب به شمار می آید.

اسکلت Xiaomi CIGA از یک آلیاژ فولاد ضد زنگ با دوام بالا ساخته شده است، که منعکس کننده مقاومت بسیار بالای فیزیکی ساعت است. کریستال ساعت ساخته شده از یاقوت کبود ۱٫۳ میلی متری است و دارای سختی ۹ درجه است(تقریبا به اندازه الماس سخت)، به همین دلیل شیشه ای با دوام، مقاوم در برابر خراش و شکستگی است و دارای دو بند قابل تعویض است که یکی چرم و دیگری ساخته شده از فولاد ضد زنگ است.

لازم به ذکر است که XIOMA CIGA دارای سبک بسیار پیچیده و جذاب است که برنده جایزه بهترین طراحی مکانیکی ساعت ۲۰۱۷ توسط جایزه طراحی iF Design آلمان شد، که در آن طراح آن آقای مایکل یانگ ستایش شد . بخشی از هیئت منصفه IF چند کلمه را اختصاص داد:

“این ساعت یک رویکرد طراحی جامع است که به معنی تفسیر جدیدی از شاهکار کلاسیک است. جزئیات حسی جذاب، مانند یک جنبش قابل رویت و یک تاقچه لمسی، لذت کاربر خواهد بود، در حالی که صورت منحنی نرمی را برای ظاهر فراهم می کند. مایکل یانگ موفق به پخش این ساعت با یک تجربه منحصر به فرد شده است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *