اخبار شیائومی

بهره مندی شیائومی و چند شرکت دیگر از ۵G در سال ۲۰۱۹

بهره مندی شیائومی و چند شرکت دیگر از ۵G در سال ۲۰۱۹

Xiaomi، سونی و ۱۶ سازنده دیگر برای ارائه گوشی های هوشمند ۵G در سال ۲۰۱۹
Qualcomm از اتصال ۵G برخوردار است. این شرکت مودم Snapdragon X50 را ارائه می دهد که از استاندارد جدید به ۱۸ سازنده از جمله سازندگان گوشی های هوشمند Asus، Fujitsu، HMD Global، HTC، LG، Oppo، Sharp، Sony، Vivo، Xiaomi و ZTE را پشتیبانی می کند.
تولیدکنندگان در حال برنامه ریزی برای فروش دستگاه های موبایل ۵G هستند تا سال ۲۰۱۹٫ در حالی که سامسونگ در هفته گذشته یک همکاری جداگانه را گسترش داد، یکی از شرکت های بزرگ که از لیست حذف شده است، اپل است.

 

 

شرکت سان دیهو در یک نشریه جداگانه ای نیز گفت که حامل هایی نظیر AT & T، China Mobile، Orange، SK Telecom، Verizon و Vodafone در حال انجام آزمایشات برای استاندارد ۵G NR برای بهینه سازی شبکه های خود هستند.
برای نشان دادن پیشرفت خود در این زمینه، کوالکام یک عملیات برنامه ریزی شده در MWC 2018 خواهد داشت که در آن مودم Snapdragon X50 5G به سرعت دانلود “چند گیگابیت در ثانیه” دست می یابد.
آزمایش های زنده استاندارد ۵G NR با اپراتورهای پیشرو باید در اواخر سال ۲۰۱۸ آغاز شود تا تولید کنندگان بتوانند گوشی های هوشمند و گوشی های فوق العاده سریع خود را سال آینده اعلام کنند. طبق گفته Qualcomm، ۵G می تواند پهنای باند تلفن همراه را برای اتصال PC، هدست VR و AR بهبود بخشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *