اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

تیزر شیائومی می میکس ۲ اس

تیزر شیائومی می میکس ۲ اس با تأکید بر دوربین و هوش مصنوعی منتشر شد

شیائومی از طریق صفحه‌ی رسمی خود در ویبو (شبکه‌ی اجتماعی چینی)، نخستین تیزر می میکس ۲ اس را منتشر کرد. این تیزر، تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین) را به‌عنوان زمان عرضه‌ی رسمی می میکس ۲ اس تأیید و علاوه بر آن به توانایی‌های بی‌نظیر دوربین این گوشی و ظاهرا برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی آن اشاره می‌کند. شیائومی در پست خود در ویبو، در واقع از مشتریان درخواست می‌کند تا مشخص کنند که آیا افکت‌های به تصویر کشیده‌شده در تیزر با بهره‌گیری از قابلیت‌های دوربین خلق شده‌اند یا هوش مصنوعی به‌عنوان یکی از ویژگی‌های بارز این گوشی، آن‌ها را به وجود آورده است.

چند هفته‌ای است که اطلاعات مختصری درباره‌ی شیائومی می میکس ۲ اس منتشر می‌شود. چندی پیش اطلاعات فرم‌ور این گوشی در اینترنت منتشر شد که برطبق آن، اسم رمز گوشی بعدی شیائومی «پولاریس» است. این گوشی از پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام بهره می‌گیرد و ظرفیت باتری آن ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. می میکس ۲ اس به‌صورت پیش‌فرض اندروید ۸.۰ اوریو را اجرا می‌کند و در کنار آن از رابط کاربری MIUI 9 بهره می‌گیرد. این گوشی مجهز به یک نمایشگر +FullHD با وضوح تصویر ۱۰۸۰ × ۲۱۶۰ پیکسل خواهد بود. ابعاد نمایشگر هنوز مشخص نیست؛ اما برطبق شایعات، این گوشی از همان نمایشگر ۵.۹۹ اینچی می میکس ۲ استفاده خواهد کرد.

طبق شایعات دیگر، می میکس ۲ اس همانند نسل پیشین خود مجهز به دو مدل با حافظه‌ی رم ۶ و ۸ گیگابایت خواهد بود و در دو نسخه‌ی فلزی و شیشه‌ای در کنار مدل تمام سرامیکی عرضه خواهد شد. همچنین برخی شایعات ادعا می‌کنند که این گوشی از حسگر اثر انگشت ادغام‌شده با نمایشگر استفاده می‌کند؛ با این حال، این احتمال نیز وجود دارد که حسگر اثر انگشت در پشت بدنه‌ی گوشی جاگذاری شود. تاکنون تصاویر متناقضی از ظاهر این گوشی منتشر شده است؛ در نتیجه نمی‌توان از طراحی دقیق آن فعلا مطمئن بود. با این وجود، تنها مورد قطعی این است که می میکس ۲ اس در مقایسه با نسل پیشین خود از حاشیه‌های نازک‌تری برخوردار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *