اخبار شیائومی, تجهیزات شبکه

شیائومی از محصول Wifi Router 4 رو نمایی کرد!

شیائومی از محصول Wifi Router 4 رو نمایی کرد!

شیائومی از محصول Wifi Router 4 رو نمایی کرد!

شیائومی امروز از راه اندازی نسل بعدی روتر بنام Mi Router 4 خبر داد و این روتر را به قیمت ۱۹۹ یوان، که تقریبا معادل ۳۱ دلار است، عرضه خواهد کرد.

از نظر طراحی، Mi Router 4 کاملا شبیه به Mi Router 3 می باشد. این دستگاه دارای ۴ آنتن همه جانبه می باشد.
در قسمت عقب دستگاه، سوراخ های خنک کننده ای وجود دارد و همچنین باز کردن قسمت پایینی روتر وجود دارد.

از نظر سخت افزاری، روتر دارای حافظه رم ۱۲۸ مگابایتی و حافظه ذخیره ای ۱۲۸ گیگابایتی است.

 

علاوه بر این ،شیائومی برای ارتقاء پردازنده Mi Router 4 تصمیم گرفته است که از بسته های چیپ ست MT7621A استفاده کند که می تواند اتصال به ۱۲۸ دستگاه را بطور همزمان فراهم کند.

مشخص است که  یک پورت WAN و دو پورت LAN در پشت دستگاه وجود دارد. در بالای صفحه، نام تجاری Mi  و چراغ های LED برای نشان دادن اتصال وجود دارد.
این روتر می توان از طریق یک رابط وب و همچنین از طریق برنامه تلفن همراه خود که برای اندروید و iOS نیز در دسترس است به کاربر خود خدمات دهد.

Mi Router 4 با استفاده از  WAN / LAN + 2.4G / 5G  و دو باند Wi-Fi و از طریق MiNET برای اتصال سریع دستگاه های هوشمند با یک کلیک پشتیبانی می کند. برای اتصال، کاربران فقط باید دکمه MiNET را فشار داده و به سرعت دستگاه های هوشمند را به روتر متصل کرد.

از نظر امنیت بی سیم، از رمزگذاری WPA-PSK / WPA2-PSK، کنترل دسترسی بی سیم (لیست سیاه و سفید)، مخفی کردن SSID، تشخیص نفوذ، حفاظت از DoS، مدیریت کنترل دسترسی و جداسازی SSID پشتیبانی می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *