اخبار شیائومی, هدفون و هندفری شیائومی

شیائومی از هدست واقعیت مجازی Mi VR رونمایی کرد

امروز برای طرفداران محصولات شیائومی روز بزرگی محسوب می‌شود. این تولیدکننده‌ی چینی در خلال رویدادی که به منظور معرفی محصولات جدید تدارک دیده بود، از دستگاه‌های جدیدی رونمایی به عمل آورد که بی‌شک پرچمدار اندرویدی می ۸ و دست‌بند سلامتی می‌ بند ۳، گل سر سبد آن‌ها شناخته می‌شوند.

با این حال، محصولات معرفی‌شده‌ی این شرکت به همین‌ها ختم نمی‌شود؛ زیرا شیائومی از هدست واقعیت مجازی جدید خود نیز با نام Mi VR‌ رونمایی کرد. برطبق گفته‌ی مسئولان شیائومی، این هدست مستقل با همکاری آکیولس توسعه داده شده است. در ماه ژانویه سال جاری، وجود چنین دستگاهی به‌صورت رسمی تأیید شده بود؛ اما تا به امروز، اطلاعی درباره‌ی زمانِ عرضه‌ی آن در دست قرار نداشت. بر اساس گفته‌ی شیائومی، علاقه‌مندان از امروز می‌توانند اقدام به تهیه این محصول کنند؛ البته فعلاً Mi VR در دسترس خریداران چینی قرار خواهد داشت. به‌نظر می‌رسد که چینی‌ها فعلاً قصد عرضه‌ی این محصول را در بازارهای بیشتر نداشته باشند و تنها بازارهای شرقی از وجودِ آن بهره‌مند خواهند شد.

همانطور که از نام این دستگاه می‌توان استنباط کرد، Mi VR به‌صورت کاملاً مستقل طراحی شده است؛ این بدان مفهوم است که تنها در هنگام شارژ دستگاه باید از کابل استفاده کرد و استفاده‌ی عادی از دستگاه بی‌نیاز از هرگونه وسیله‌ی جانبی مانند گوشی‌ هوشمند یا رایانه‌ی شخصی است.

شیائومی برای نمایشگر این دستگاه از پنل ال‌سی‌دی با وضوح ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ استفاده کرده است که توسط پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ تغذیه می‌شود. خوب است بدانید که این پردازنده ابتدا در سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی شد و بعدها در گوشی‌هایی مانند گوگل پیکسل و پیکسل ایکس‌ال، اچ‌تی‌سی یو الترا، وان‌پلاس ۳ تی و شیائومی می‌ نوت ۲ مورد استفاده قرار گرفت. این هسدت در دو نسخه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد که قیمت هرکدام به ترتیب ۲۳۵ و ۲۸۱ دلار در نظر گرفته شده است. جک ۳.۵ میلی‌متری نیز در این دستگاه تعبیه شده؛ اما برطبق گفته‌ی این شرکت، Mi VR‌ با تمام لوازم‌جانبی صوتی شخص‌ثالث نیز سازگاری دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *