اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

معرفی پرفروش ترین گوشی های شیائومی در سال ۲۰۲۱

معرفی  پر فروش ترین گوشی های شیائومی در سال 2021

 پر فروش ترین گوشی های سال ۲۰۲۱ شیائومی

شیائومی برندی است که بسیاری از افراد آن را به واسطه گوشی های اقتصادی و مقرون به صرفه اش می شناسند. البته اگر از علاقه مندان به گوشی های شیائومی باشید به خوبی می دانید که گرچه این برند موفق شده با اعمال سیاست های هوشمندانه اش قیمت محصولات خود را کاهش دهد، اما گوشی های هوشمند این کمپانی قابلیت هایی بیش از ارزش اقتصادی خود را به کاربر ارائه می دهند. وب سایت رسمی و معتبر کانتر پوینت که در یک چهارم از سال میلادی آمار رسمی فروش برند های مطرح دنیای گوشی هوشمند را منتشر می کند، در پایان یک چهارم ابتدایی سال ۲۰۲۱ به طور رسمی عبور شیائومی از شرکت اپل و ارتقای رتبه این برند به جایگاه سوم را اعلام کرد.

این در حالی است که حالا پس از گذشت ماه ها از انتشار این آمار شیائومی همچنان جایگاه خود را حفظ کرده و حتی با یک پیشرفت بزرگ تر، بازار روسیه را از آن خود کرده و رتبه اول را در این کشور به دست آورده! اگر شما هم به دنبال خرید گوشی شیائومی هستید بد نیست تا با مطالعه این مطلب با پرفروش ترین گوشی های شیائومی آشنا شوید.

 

  1. گوشی شیائومی Mi 10 T

معرفی پرفروش ترین گوشی های شیائومی در سال 2021

  • قاب شیشه ای و فریم آلومینیومی
  • نمایشگر بزرگ ۶٫۶۷ اینچی
  • دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی
  • پشتیبانی از اینترنت ۵G
  • مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

معمولاً شیائومی پس از ارائه گوشی های کلاس یک و پرچم دار خود، نسخه مقرون به صرفه و میان رده آن را نیز با اضافه کردن پسوند هایی به نام آن عرضه می کند. گوشی شیائومی  Mi 10 T نیز یکی از گوشی های میان رده این کمپانی است که البته بسیاری از نقاط قوت مدل قبلی خود یعنی Mi 10 را به ارث برده است. از جمله مهم ترین این نقاط قوت می توان به بدنه مقاوم و با کیفیت این گوشی اشاره کرد. شیائومی از پنل های شیشه ای و فریم آلومینیومی برای این گوشی استفاده کرده و یک نمایشگر بزرگ ۶٫۶۷ اینچی را نیز برای آن در نظر گرفته.

نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتزی این گوشی در کنار مشخصات سخت افزایش فوق العاده اش همچون بهره مندی آن از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۵۰ موجب شده تا این گوشی را نه تنها برای فعالیت های ساده و روزمره، بلکه برای گیمینگ و تولید محتوا نیز مناسب بدانیم. شیائومی با بهرمند ساختن این گوشی به حافظه ۱۲۸ گیگابایتی کاربر را از خرید کارت حافظه جانبی بی نیاز کرده و به این ترتیب دو جایگاه را برای سیم کارت در نظر گرفته است.

 

  1. گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro

معرفی پرفروش ترین گوشی های شیائومی در سال 2021

 

  • حفاظت شده با یک لایه شیشه ای
  • پشتیبانی از رزولوشن ۱۰۸۰*۲۳۴۰
  • مجهز به تراشه مدیاتک هلیو G90T
  • دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی
  • باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی

ردمی نوت ۸ پرو نیز یکی دیگر از پر فروش ترین گوشی های شیائومی به ویژه در ایران بوده است. قیمت این گوشی به دلیل بدنه پلاستیکی اش بسیار پایین آمده اما از طرفی شیائومی با پوشاندن آن با یک لایه نهایی شیشه ای به خوبی از آن محافظت کرده و زیبایی بیشتری به آن بخشیده است. نمایشگر این گوشی نسبت به گوشی های رده اول شیائومی و سامسونگ چندان بزرگ نیست که البته بسیاری از افراد این موضوع را به دلیل دسترسی سریع تر انگشتان به تمام نقاط نمایشگر یک مزیت می دانند.

یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی میان رده شیائومی پشتیبانی آن از رزولوشن ۱۰۸۰*۲۳۴۰  پیکسل که در کنار روشنایی حداکثری ۶۴۰ نیتی نمایشگر این گوشی، پخش تصاویر با کیفیت و با وضوح بالا را تضمین می کند. جالب است بدانید این گوشی با وجود آن که در دسته گوشی های مقرون به صرفه طبقه بندی می شود، به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده و بدون تعارف تصاویری شارپ و زیبایی را ثبت می کند.

 

  1. گوشی شیائومی Poco X3 Pro

معرفی پرفروش ترین گوشی های شیائومی در سال 2021

  • محافظت شده با گوریلا گلس ۶
  • بهره مندی از گواهی IP53
  • باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی
  • دوربین اصلی ۴۸ و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی
  • مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۰

این روزها گوشی شیائومی مدل Poco X3 Pro نه تنها یکی محبوب ترین گوشی های شیائومی است، بلکه از جمله پر فروش ترین گوشی های میان رده موجود در بازار به حساب می آید. شیائومی با ساخت این گوشی بر اساس استاندارد جهانی IP53، تدبیری اندیشیده تا گوشی پوکو X3 پرو را در برابر قطرات آب، رطوبت و آلودگی های محیط مقاوم سازد. یکی دیگر از ویژگی های مهم و برجسته این گوش، بهره مندی آن از پردازنده مرکزی اسنپدراگون ۸۶۰ می باشد که انصافاً عملکردی سریع و روان به نمایش گذاشته و به خوبی با شارژ سریع ۳۳ واتی این گوشی همخوانی دارد. از جمله دیگر قابلیت های قابل توجه این گوشی می توان به بهره مندی آن از NFC، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی، قابلیت فیلمبرداری ۴K و حضور حسگر اثرانگشت اشاره کرد.

 

  1. گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

معرفی پرفروش ترین گوشی های شیائومی در سال 2021

 

  • نمایشگر AMOLED67 اینچی
  • مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۷۳۲G
  • بدنه پشتی شیشه ای محافظت شده با گوریلا گلس ۵
  • روشنایی صفحه تا ۱۲۰۰ نیت
  • دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی

گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو نمونه بارزی از گوشی های میان رده شیائومی است که از نظر فنی و ظاهری بیشتر به یک پرچم دار کلاس ۱ شباهت دارد! از کیفیت ساخت این گوشی گرفته تا قدرت تراشه مرکزی و عملکرد دوربین، این گوشی عملکردی فراتر از یک میان رده را به نمایش می گذارد. نمایشگر آمولد این گوشی و بدنه از جنس شیشه این گوشی جلوه بصری خاصی به ردمی نوت ۱۰ پرو بخشیده و از طرفی تجربه متفاوتی از تماشای فیلم و گیمینگ را نیز برای کاربر به ارمغان می آورد.

یکی دیگر از مشخصه های جذاب این گوشی حضور پردازنده مرکزی اسنپدراگون ۷۳۲G است که حتی در نسخه لایت از گوشی Mi 11 نیز وجود دارد. این پردازنده به خوبی از پس پخش بازی های مختلف بر آمده و کارایی سریعی در باز کردن برنامه های سنگین دارد. از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به امکان باز کردن قفل گوشی با تشخیص چهره، ثبت تصاویر با کیفیت با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی و همچنین حضور یک باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی در قلب این گوشی اشاره نمود.

 

  1. گوشی شیائومی Mi 11

معرفی پرفروش ترین گوشی های شیائومی در سال 2021

  • نمایشگر آمولد ۶٫۸۱ اینچی با پشتیبانی از ۱ بیلیون رنگ مجزا
  • بدنه یکپارچه شیشه ای
  • رزولوشن تصویر ۱۴۴۰ x 3200 پیکسلی
  • حسگر اثر انگشت تعبیه شده زیر نمایشگر
  • عملکرد روان و سریع با بهره مندی از اسنپدراگون ۸۸۸

Mi 11 یکی از جدیدترین گوشی های عرضه شده توسط شیائومی است که البته خیلی زود با استقبالی فراوانی از سوی علاقه مندان به گوشی های هوشمند مواجه شد. بدون شک هرچه از جذابیت های Mi 11 بگوییم کم گفته ایم؛ گوشی ای که از هر جهت یکی از اصلی ترین رقبای پرچمدران سامسونگ و اپل به حساب می آید. این گوشی با وجود بسیار کمش بدنه ای تماماً شیشه ای داشته و با جدیدترین نسل گوریلا گلس محافظت شده است. رزولوشن تصویر بالای نمایشگر، میزان تراکم ۵۱۵ پیکسل در هر اینچ از صفحه نمایش و همچنین حساسیت لمس ۴۸۰ هرتزی نمایشگر این گوشی همگی موجب شده اند تا Mi 11 را یکی از فوق العاده ترین گوشی های تولید شده توسط این کمپانی بدانیم. البته این گوشی حرف های بیشتری برای گفتن دارد!

جالب است بدانید روشنایی صفحه این گوشی تا ۱۵۰۰ نیت قابل افزایش است و این در حالی است که حتی گوشی های آیفون ۱۱، ۱۲ یا حتی نسخه های جدیدتر آن ها نیز یافت نمی شود! دوربین اصلی این گوشی از نوع ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده که البته سنسور آن نسبت به مدل های قبلی، کنتراست بهتر و وضوح بالاتری را فراهم می کند. بهره مندی این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و در نتیجه عملکرد سریع و بدون نقص این گوشی موجب شده تا در تست بنچ‌مارک Geekbench 5 با کسب بالاترین امتیاز ثبت شده یعنی ۳۵۶۹ حتی بالاتر از آیفون ۱۱ پرو مکس قرار گیرد!

 

  1. گوشی Redmi Note 9 Pro

معرفی پرفروش ترین گوشی های شیائومی در سال ۲۰۲۱

 

  • بدنه پشتی شیشه ای محافظت شده با لایه نانو P2i
  • مجهز به باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی
  • دوربین اصلی ۶۴ و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی
  • نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی
  • پشتیبانی از دو سیم کارت به طور همزمان

بدون شک صحبت از پرفروش ترین گوشی های شیائومی که باشد، ردمی نوت ۹ پرو را نمی توان نادیده گرفت. این گوشی مدت هاست که از سوی کاربران ایرانی مورد استقبال قرار گرفته از جمله پرطرفدارترین گوشی های اقتصادی این کمپانی به حساب می آید. این گوشی تنها ۸ میلی متر ضخامت دارد و قاب پشتی آن نیز که از جنس شیشه طراحی شده است توسط یک لایه نانو شده نوع P2i پوشیده شده که سطح آن را در برابر صدمات مختلف، قطرات آب و آلودگی اثر انگشت محافظت می کند.

دوربین سلفی این گوشی با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی اش در یک ناچ نقطه ای قرار گرفته و به این ترتیب کمترین فضای ممکن از پنل جلویی گوشی ردمی نوت ۹ پرو را به خود اختصاص می دهد. سخت افزار در نظر گرفته شده برای این گوشی به خوبی برای گیمینگ و تولید محتوا مناسب بوده و باتری بزرگ آن نیز به خوبی از پس مصرف چند روزه‌ی کاربر بر می آید.

 

https://xiaomicity.com/best-xiaomi-phone-2021/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *