اخبار شیائومی, مچ بند و ساعت هوشمند شیائومی

دستبند هوشمند Mi Band 3

شیائومی می بند ۳

شیائومی چند روز پیش تیزر تبلیغاتی تازه‌ترین دستبند هوشمند خود را در حساب رسمی توییترش منتشر کرد. با توجه به تصویر Mi Band 3 به نظر می‌رسد که دکمه فیزیکی به کلی از صفحه نمایش نسل تازه دستبندهای هوشمند شیائومی حذف شده باشد و با یک صفحه نمایش کاملا لمسی روبرو باشیم. باتوجه به انتشار این تیزر تبلیغاتی، رونمایی مدیرعامل شیائومی از دستبند تازه در رویداد معرفی گوشی گیمینگ BlackShark و همچنین سایر شایعه‌های تازه ظاهرا به زودی شاهد رونمایی رسمی از Mi Band 3 خواهیم بود.

 دستبند هوشمند Mi Band 3

دستبند هوشمند Mi Band 3

رویداد معرفی رسمی گوشی گیمینگ BlackShark در ابتدای ماه آوریل برگزار شد و لی جون، مدیر عامل شیائومی، در حالی در این مراسم شرکت کرد که دستبند معرفی نشده و مرموزی را روی دست داشت. از همان زمان شایعه شد که این دستبند مرموز همان Mi Band 3 است که شیائومی تأیید کرده قصد دارد آن را در خلال سال ۲۰۱۸ روانه بازار کند.

سایر منابع همچنین تأیید کرده‌اند که Mi Band 3، یکی از مهم‌ترین گجت‌های پوشیدنی امسال، به زودی معرفی خواهد شد. این خبر چندی پیش توسط هوانگ وانگ، مدیر عامل هوآمی و از شرکت‌های همکار شیائومی، به تأیید رسید. او ماه گذشته در خلال یک کنفرانس خبری اعلام کرد که هوآمی در سال ۲۰۱۸ به طور نزدیک با شیائومی همکاری می‌کند و Mi Band 3 هم تا آخر سال جاری میلادی حتما معرفی خواهد شد.

شیائومی در بازار گجت‌های هوشمند بسیار محبوب است و Mi Band 2 که تقریبا دو سال پیش معرفی شد، یکی از پرفروش‌ترین دستبندهای هوشمند پایش سلامت موجود در بازار به شمار می‌رود. این دستبند ارزان قیمت و توانمند به خوبی ثابت می‌کند که محصولات مخصوص پایش فعالیت‌های ورزشی الزاما گران قیمت نیستند.

دستبندهای هوشمند سری Mi Band شیائومی ممکن است به قابلیت‌های بی شمار مجهز نباشند اما می‌توانند اصلی‌ترین فعالیت‌ها را پایش کنند. این گجت‌های پرطرفدار از ویژگی‌های موردنیاز پشتیبانی می‌کنند و همچنین طراحی زیبا و شیکی دارند. گفته می‌شود که Mi Band 3 قرار است به صفحه نمایش لمسی OLED مجهز شود و اگر این شایعه صحت داشته باشد، کاربران دیگر مجبور نخواهند بود برای تعامل با دستبند دائما با گوشی خود تعامل کنند.

رولاند کوانت، افشاگر مشهور، در ماه مارس ادعا کرد که دستبند هوشمند Mi Band 3 مجوز بلوتوث دریافت کرده است. جزئیات این مجوز به مشخصات جالب توجهی درباره Mi Band 3 اشاره نکرده است اما به خوبی نشان می‌دهد که چنین گجت هوشمندی در مرحله توسعه قرار دارد. براساس اطلاعات مجوز بلوتوث، Mi Band 3 با شناسه XMSH05HM مجوز دریافت کرده است و به همراه بلوتوث نسخه ۴٫۲ توسط برند هوآمی تولید خواهد شد.

Mi Band 2 موجود در بازار به گام شمار و قابلیت‌های سنجش فاصله مکانی، کالری و پایش خواب مجهز شده است و باتری‌اش حدودا ۲۰ روز دوام می‌آورد. دستبند محبوب اخیر شیائومی همچنین گواهی IP67 دریافت کرده و در مقابل نفوذ آب مقاوم است. Mi Band 2 همچنین از حسگر PPG مبتنی بر نور بهره می‌برد و قادر است جریان فشار خون کاربر را بسنجد. حسگر سنجش ضربان قلب این دستبند در صورت تمایل کاربر فعال می‌شود و برای مثال کاربر می‌تواند آن را در هنگام دویدن یا خواب فعال کند.

در تازه‌ترین تصویر منسوب به Mi Band 3 شاهد تغییرات در طراحی ظاهری هستیم. سطح صفحه نمایش آن وسیع‌تر از قبل طراحی شده است و به نظر می‌رسد که پنل OLED احتمالی آن در لبه‌های کناری خمیده باشد. پیش بینی می‌شود که قابلیت مقاومت در مقابل نفوذ آب در Mi Band 3 بهبود یافته باشد و این نسل تازه بتواند در هنگام ورزش شنا هم به کار آید. همچنین حدس می‌زنیم که قابلیت پایش ضربان قلب هم در این دستبند تازه بهبود یابد و از حسگر توانمندتری بهره ببرد. در آخر انتظار می‌رود عمر باتری در Mi Band 3 هم فوق العاده باشد و شیائومی آن را همچنان با قیمت پایین روانه بازار کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *