نقد و بررسی شیائومی

بهترین تبلت های شیائومی

بهترین تبلت های شیائومی

بهترین تبلت های عرضه شده توسط شیائومی

برند شیائومی را به واسطه تولید گوشی های موبایل باکیفیت می شناسیم.اما شیائومی در مورد تبلت ها که هنوز جایگاه گوشی های موبایل را بدست نیاورده اند نیز، حرف هایی برای گفتن دارد. سالهاست که شیائومی در تلاش است که با توجه به نیاز بازار تولیدات خاصی داشته باشد که از برنامه های روز پشتیبانی کرده و کاربران را مایل به استفاده از تبلت های پرچمدار خود کند در بین  محصولات شیائومی  سری Mi Pad جزو پرفروش‌ترین و بهترین تبلت های شیائومی هستند که از نظر ظاهر و عملکرد، در رقابت با برندهایی مثل سامسونگ، آمازون و سایر شرکت‌های بزرگ گوی سبقت را ربوده اند.

تبلت Mi Pad 5 شیائومی

بهترین تبلت های شیائومی

این تبلت ها در ۳مدل Mi Pad 5،  Mi Pad 5 Pro، Mi Pad 5 Pro 5G روانه بازار شده اند هر سه تبلت مورد بحث از قابلیت TrueTone برخوردارند و از دو سنسور نوری که در جلو و عقب دستگاه تعبیه شده برای تجزیه و تحلیل نور محیط استفاده می‌کنند و نقطه سفید صفحه نمایش را مطابق آن تنظیم کرده تا نمایشگر برای خواندن راحت‌تر شده و رنگ‌ها در شرایط نوری گوناگون به طور دقیق نمایش داده شوند.

طراحی

  • هر سه از طراحی پریمیوم، تراشه پرچمدار سری ۸ کوالکوم و صفحه نمایش با نرخ تجدید بالا به همراه پشتیبانی از Dolby Vision برخوردار می‌باشند.
  • هر سه مدل Mi Pad 5 از صفحه نمایش ۱۱ اینچی LCD با وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت بهره می‌برند.
  • دستگاه‌های مورد بحث همچنین از فناوری Dolby Vision، فرمت HDR10 و قابلیت TrueTone مشابه آنچه در iPhones و iPads وجود دارد، پشتیبانی می‌کنند.

لوازم جانبی

شیائومی همچنین برای سری جدید Mi Pad مجموعه‌ای از لوازم جانبی رونمایی کرده است؛ مانند قلم و صفحه کلید.

  • قلم جدید از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز و سطح حساسیت به فشار ۴۰۹۶ بهره می‌برد.
  • قلم یاد‌شده در مدت زمان ۱۸ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود و با یکبار شارژ می‌توانید حداکثر ۸ ساعت کارایی خواهد داشت.
  • همچنین از دو کلید که می‌توانید از آنها برای انجام کارهایی نظیر عکسبرداری و بازکردن سریع برنامه Mi Note استفاده کنید، برخوردار می‌باشد.
  • گفتنی است صفحه کلید ویژه این تبلت نیز از محافظ دو طرفه و ۶۳ کلید بزرگ برخوردار است.

پردازنده

در داخل دستگاه  نیز نسخه پایه Mi Pad 5 به تراشه Snapdragon 860 به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است. این درحالی است که مدل‌های Pro و ۵G از تراشه قدرتمندتر Snapdragon 870 استفاده می‌کنند.

باتری

وظیفه تأمین انرژی در Mi Pad 5 Pro برعهده یک باتری ۸,۶۰۰ میلی آمپر ساعتی که از فناوری شارژ سریع باسیم ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند، می‌باشد. ناگفته نماند Mi Pad 5 به یک باتری ۸,۷۲۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ وات مجهز شده است

درنظر داشته باشید شیائومی هنوز برنامه‌ای برای عرضه سری جدید Mi Pad به بازارهای جهانی ندارد.

تبلت شیائومی می پد ۴ پلاس

بهترین تبلت های شیائومی

تبلت شیائومی می پد ۴ پلاس یکی از خاص ترین و پرفروش ترین تبلت های شیائومی است که علاوه بر ویژگی و امکاناتی که ارائه می دهد، دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه است. این تبلت بهترین تبلت شیائومی ۲۰۲۰ محسوب می‌شود و در دو رنگ سیاه و طلایی به فروش می‌رسد. گزینه‌های اتصال در این تبلت جی پی اس و WiFi است.

طراحی

  • این تبلت شیائومی از یک بدنه کاملا فلزی ساخته شده که یک قاب پلاستیکی باریک در اطراف صفحه آن وجود دارد.
  • دارای ضخامتی ۷٫۹ میلیمتری و وزن ۴۸۵ گرمی است.
  • در سمت چپ دکمه های پاور و در سمت راست اسلات سیم کارت و یک کارت حافظه قرار دارد.
  • تمامی نسخه های این تبلت دارای ۴G LTE می باشند و این فوق العاده است.

نمایشگر

رزولوشن فول اچ ای تبلت شیائومی Mi Pad 4 Plus باعث شفافیت بیشتر و بهتر تصاویر شده است که بسیار راضی کننده تر از دیگر برندهاست.

  • صفحه نمایش این تبلت پرچمدار اندازه ای ۱۰٫۱ اینچی دارد با رزولوشن ۱۲۰۰*۱۹۲۰ پیکسل و با فناوریIPS
  • نمایشگر از پنل LCE IPS و به ۱۰ نقطه قابل لمس همزمان تولید شده و قطعا پاسخگویی بهتری برای نیازهای شما دارد.
  • روشنایی و کنتراست و تکثیر رنگ ها کاملا مناسب و شفاف است و در محیط های روشن و باز قابل قبول خواهد بود.

پردازنده

در سخت افزار تبلت شیائومی می پد ۴ پلاس از پردازنده خاصی استفاده شده که آن را نسبت به رقبای خود مانند Samsung Galaxy Tab S3 و Samsung Galaxy Tab A 10.5 و یا Huawei MediaPad M5 Lite 10 از نظر سرعت و عملکرد پیش انداخته است.

  • پردازنده گرافیکی تبلت xiaomi Mi Pad 4 Plus از نمونه Adreno 512 در کنار رم ۴ گیگابایتی بهترین پردازش را برای برنامه های روز به همراه دارد.
  • یک تراشه اسنپ دراگون ۶۶۰ هشت هسته ای با ۲٫۲ گیگاهزتر سرعت و گرافیک آدرنو ۵۱۲ قسمت پردازنده تبلت Xiaomi Mi Pad 4 Plus را تشکیل می دهد.
  • همچنین در بخش حافظه این دستگاه می توانید بین نسخه ۴/۶۴ گیگابایت و یا ۴/۱۲۸ گیگابایت انتخاب داشته باشید.
  • تبلت شیائومی Mi Pad 4 Plus همچنین در اجرای بازی ها نیز خوش درخشید. شما می توانید بدون هیچ لگ و تاخیری بازی هایی همچون Asphalt 9، Shadow of Death، Legends Shadowgun و Into The Dead 2 را با نرخ فریم بالا و گرافیک HD اجرا و بازی کنید.

دوربین

کیفیت لنزهای دو دوربین تبلت شیائومی نه خیلی برجسته ونه خیلی ناامید کننده است و به سطح توقع و نقطه نظر شما برمی گردد. دوربین اصلی تبلت شیائومی می پد ۴ پلاس از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی و سلفی ۵ مگاپیکسلی در دو نمونه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت بهره می برد.

باتری

می پد ۴ پلاس دارای یک باتری ۸۶۲۰ میلی آمپری است که می تواند ۱۷ ساعت تماشای فیلم به کیفیت HD و وای فای روشن به شما هدیه کند. در حالت آماده به کار و با استفاده منظم می پد ۴ پلاس تا چند روز شما را بابت شارژ مجدد راحت نگه می دارد.

پر طرفدار ترین گجت های هوشمند سال ۲۰۲۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *