اخبار شیائومی

رویداد شیائومی در لندن

گوشی ارزان قیمت شیائومی

شیائومی درنظر دارد روز ۸ نوامبر برابر با ۱۷ آبان‌ماه، رویداد معرفی را در لندن برگزار کند. انتظار می‌رود در این رویداد، حداقل شاهد معرفی می ۸ پرو شیائومی در بازار انگلیس باشیم. همچنین اولین فروشگاه رسمی شیائومی نیز در انگلیس کار خود را آغاز خواهد کرد. پیشتر می ۸ پرو و می ۸ لایت شیائومی با نمایشگر بزرگ و دوربین سلفی بهتر معرفی شده بودند.

با وجودی که هنوز دو روز به رویداد شیائومی در انگلیس باقی مانده، تصاویری از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مشابه گوشی هوشمند می ۸ پرو، به‌اشتراک گذاشته شده است. تصویر دیگری در ارتباط با این رویداد، به عدد «۸» اشاره دارد؛ هرچند با توجه به نوع نمایش دادن این عدد، نمادی از بی‌نهایت را نیز تصویر می‌کند.

به‌نظر می‌رسد تمام اعداد هشت به‌کار برده‌شده، حتی عدد هشتم نوامبر مربوط به تاریخ رویداد، به‌صورت تصادفی در کنار هم قرار داده نشده‌اند. امسال، شیائومی هشتمین سالگرد تاسیس شرکت را همزمان با معرفی گوشی‌های هوشمند سری می ۸ جشن می‌گیرد. باوجودی که گوشی‌های هوشمند می ۸ و می ۸ اس ای چند ماه قبل معرفی شده‌اند؛ گوشی‌های هوشمند Mi 8 Pro و Mi 8 Lite در ماه سپتامبر در چین رونمایی شدند.

مدل می ۸ لایت شیائومی به‌همراه مدل می ۸ پرو برای اولین بار وارد بازار انگلیس می‌شود. انتظار می‌رود که شیائومی در اولین فروشگاه رسمی خود در انگلیس و همچنین از طریق فروشگاه اینترنتی آنلاین برای کاربران انگلیس، گوشی‌های هوشمند متنوعی را ارائه بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *