اخبار شیائومی

رویداد شیائومی ۵ اردیبهشت برگزار می‌شود

اصلا اتفاقی نیست که در روزهای اخیر بارها شاهد انتشار خبرها و شایعه‌های مختلف درباره گوشی تازه شیائومی Mi A2 / Mi 6X بوده‌ایم چراکه ممکن است این دستگاه هوشمند تا چند هفته آینده رسما رونمایی شود. شیائومی روز گذشته دعوتنامه برگزاری رویدادی را برای تاریخ ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) منتشر کرده است اما اطلاعات چندانی در متن آن دیده نمی‌‍شود.

با توجه به اغلب شایعه‌ها در این باره باید بگوییم که این گوشی اندروید وان شیائومی با نسبت نمایش ۱۸:۹ طراحی شده است و تحت عنوان Mi 6X از رابط کاربری MIUI هم بهره می‌برد. در آخرین خبرهایی که در روزهای گذشته منتشر شدند هم خواندیم که گوشی Mi A2 از پردازنده Helio P60 قدرت می‌گیرد و به دوربین دوگانه اصلی با کیفیت ارتقا یافته نسبت به دوربین Redmi Note 5 Pro مجهز می‌شود.

این گوشی صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچی دارد و احتمالا در ابعاد Mi A1 ساخته می‌شود. گفته می‌شود ظرفیت باتری آن ۲۹۱۰ در نظر گرفته شده است و از ۴ گیگابایت رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

گوشی‌های مجهز به سیستم عامل اندروید وان در حال حاضر محبوب هستند و با در نظر گرفتن قیمت‌های رقابتی در دستگاه‌های شیائومی انتظار می‌رود که Mi A2 یک گوشی ارزشمند و پرقدرت باشد.

از طرفی همچنین ممکن است که در رویداد تازه شیائومی به جای Mi A2 شاهد رونمایی از BlackShark یا همان گوشی هوشمند گیمینگ باشیم اما در اغلب تیزرهای تبلیغاتی این سازنده چینی که اخیرا منتشر شده‌اند، بیش از هر برند دیگری شاهد نام Xiaomi بوده‌ایم و به همین خاطر حدس می‌زنیم که یکی از گوشی‌های هوشمند همین برند به زودی معرفی شوند. لازم به ذکر است که گوشی گیمینگ BlackShark توسط یکی از برندهای زیر مجموعه شیائومی روانه بازار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *