اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

شیائومی رد می ۶‌ پرو

شیائومی رد می ۶‌ پرو معرفی شد

شیائومی ساعاتی پیش از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی کرد. عضو جدید سری ردمی این شرکت با بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۲۵، نمایشگر ۵.۸۴ اینچی و نسبت تصویر ۱۹ به ۹ راهی بازار می‌شود. رزولوشن نمایشگر ۵.۸۴ اینچی این گوشی هوشمند ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.

خرید گوشی شیائومی

ردمی ۶ پرو از دوربین دوگانه در پشت گوشی بهره می‌برد که شامل دوربینی با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در کنار یک سنسور ۵ مگاپیکسلی است. همچنین باید به دوربین سلفی در جلوی گوشی اشاره کرد که از قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از HDR و ثبت تصاویر پرتره با هوش مصنوعی بهره می‌برد.

ابعاد ردمی ۶ پرو ۱۴۹.۳۳ در ۷۱.۶۸ در ۸.۷۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۸ گرم است. این گوشی هوشمند مبتنی بر رابط کاربری MIUI 9 است. شیائومی یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت درون این گوشی قرار داده و سنسور اثر انگشت را در پشت گوشی جا داده است.

ردمی ۶ پرو در سه نسخه با بهره‌گیری از حافظه‌ی رم ۳ و ۴ گیگیابتی راهی بازار می‌شود؛ نسخه‌ی مجهز به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی با دو حافظه‌ی داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

شیائومی این گوشی هوشمند را با قیمت پایینی راهی بازار می‌کند و نسخه‌ی پایه با بهره‌گیری از حافظه‌ی رم ۳ و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی، ۱۵۳ دلار قیمت خواهد داشت. دو نسخه‌ی مجهز به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۱۸۵ دلار برای نسخه‌ی ۳۲ و ۲۰۰ دلار برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد.

خرید گوشی شیائومی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *