اخبار شیائومی

شیائومی رسما وارد فرانسه و ایتالیا شد

شیائومی رسما وارد فرانسه و ایتالیا شد

شیائومی رسما وارد فرانسه و ایتالیا شد

شیائومی پس از موفقیت چشمگیر در بازار چین و ایستادن در مقام چهارم بازار جهانی گوشی‌های هوشمند،‌ قصد دراد موفقیت‌های جدیدی را در بازار اروپا برای خود رقم بزند. شیائومی طی مراسمی باشکوه، اولین فروشگاه خود را در فرانسه و ایتالیا افتتاح کرد.

روز ۲۲ می (‌ اول خرداد)‌ اولین فروشگاه شیائومی در پاریس فرانسه کار خود را رسما آغاز نمود و بلافاصله و بعد از گذشت دو روز در تاریخ ۲۴ می (‌ ۲ خرداد)‌ این برند موفق چینی،‌ اولین فروشگاه می را رسما در ایتالیا افتتاح کرد. به‌علاوه، شیائومی همچنین اولین فروشگاه آنلاین خود را در فرانسه راه‌اندازی کرد تا گوشی‌های می میکس ۲ (Mi Mix 2)، می A1 شیائومی (Mi A1)، می میکس ۲ اس (Mi Mix 2S)، ردمی نوت ۵ (Mi Mix 2S) و ردمی ۵ (Redmi 5) را به فروش برساند. انتظار می‌رود که این رویکرد در ایتالیا هم دنبال شود ولی باید صبر کنیم تا شیائومی رسما این موضوع را تایید کند.

 

آنچه کاربران ایتالیایی در انتظار آن هستند این است که گوشی‌های هوشمند شیائومی به صورت رسمی و از طریق اپراتورهای مخابراتی ایتالیا از جمله TIM، Orange، SFR و Vodafone به فروش برسد. گفتنی است شیائومی در بین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند در جایگاه چهارم بازار جهانی ایستاده است و با ورود رسمی این برند به بازارهای اروپایی از جمله فرانسه و ایتالیا انتظار می‌رود که سهم بازار بیشتری را از آن خود کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *