اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

شیائومی می ۷ و می بند ۳ اوایل خرداد ماه رونمایی می‌شوند

بعد از رونمایی از گوشی می میکس ۲S شیائومی،‌ کاربران و علاقمندان به برند شیائومی،‌ منتظر دو محصول دیگر این برند هستند. یکی از این دو محصول،‌ دستبند محبوب می بند ۳ با طراحی زیبا و قیمت مقرون به‌صرفه بوده و دیگری گوشی می ۷ خواهد بود. تاکنون خبرهای مختلفی در مورد زمان رونمایی این دو محصول مطرح شده، اما هنوز شرکت شیائومی به صورت رسمی زمان رونمایی و عرضه این دو محصول را مشخص نکرده است.

بر اساس آخرین خبرهای غیر رسمی که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده،‌ ظاهرا باید منتظر رونمایی از می ۷ (Xiaomi Mi 7)‌ و می بند ۳ (Mi Band 3)‌ تا پایان ماه جاری میلادی (اوایل خردادماه) باشیم. کاربری با نام IceUniverse@ در Weibo شایعه کرده که می ۷،‌ تا اوایل خرداد ماه رونمایی می‌شود و کاربر دیگری با نام Kumamoto@ این شایعه را تایید و اضافه کرده که این گوشی هوشمند قرار است اوایل خرداد ماه به همراه محصول دیگری از شیائومی، یعنی می بند ۳ و به صورت همزمان در شنزن چین رونمایی شود.

پیش از انتشار این خبر توسط این دو کاربر در Weibo،‌ پوستر لو رفته دیگری،‌ زمان رونمایی محصولات جدید شیائومی را،‌ ۲۳ ماه می (۲ خرداد ماه) اعلام کرده بود. که البته برخی این خبر را شایعه‌ای بیش نمی‌دانند و به این تاریخ اعتماد ندارند.

در حالی که انتظار می‌رفت Mi 7 در ماه آوریل ( اوایل اردیبهشت ماه)‌ رونمایی شود ولی این اتفاق نیفتاد و شیائومی تصمیم گرفت به جای رونمایی از می ۷ از گوشی هوشمند دیگر خود می میکس ۲S شیائومی (Mi MiX 2S)‌ رونمایی کند، لذا معرفی می ۷ به تعویق افتاد. بر اساس گمانه‌زنی‌های مختلف،‌ انتظار می‌رود که می ۷ تا پایان تابستان به بازار عرضه شود. در نهایت،‌ اگر شایعات مطرح شده در مورد تاریخ معرفی می ۷ و می بند ۳ صحت داشته باشد،‌ باید منتظر رونمایی این دو محصول در اوایل خرداد ماه باشیم.

گفتنی است که شیائومی،‌ اخیرا تیزری از می بند ۳ منتشر کرد و در آن گوشه‌ای از طراحی این محصول را به نمایش گذاشت. می بند ۳ به عنوان ردیاب تناسب اندام،‌ همانند می بند ۲ شیائومی (Mi Band 2) مجهز به نمایشگر است ولی از نظر طراحی،‌ انحناهای بیشتری نسبت به می بند ۲ دارد. به‌علاوه در بسته‌بندی این محصول قرار است یک بند سیلیکونی هم در اختیار کاربر قرار گیرد که در انتهای آن، سنسور ضربان قلب تعبیه شده و کاربر می‌تواند همانند می بند ۲ از این امکان و قابلیت نیز استفاده کند.

از سوی دیگر،‌ می ۷ شیائومی نیز مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام و حداقل ۶ گیگابایت رم خواهد بود. شاید برایتان جالب باشد بدانید که می ۷ با بریدگی بالای صفحه نمایش (ناچ) مشابه بسیاری از گوشی‌های هوشمند چینی کنونی معرفی و به بازار عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات غیر رسمی منتشر شده،‌ ظاهرا باید منتظر رونمایی از این محصول با ویژگی سنسور اثرانگشت ادغام شده در صفحه نمایش نیز باشیم.

می ۷ شیائومی،‌ از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل اندروید اوریو به صورت پیش فرض روی آن نصب شده و احتمالا با رابط کاربری MIUI 9.5 رونمایی خواهد شد. همچنین،‌ این گوشی هوشمند مجهز به دوربین دوگانه در قاب پشتی و صفحه نمایش بزرگتری نسبت به می ۶ (Mi 6)‌ با صفحه نمایش ۵٫۱۵ اینچی خواهد بود. البته از آنجایی که می ۷ قرار است با حاشیه‌های باریکی رونمایی شود،‌ بزرگ‌تر بودن صفحه نمایش به معنی بزرگ‌تر شدن ابعاد گوشی نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *