اخبار شیائومی, گوشی شیائومی

احتمال رونمایی از شیائومی می ۷ در نمایشگاه MWC 2018

احتمال رونمایی از شیائومی می ۷ در نمایشگاه MWC 2018

 

به‌ نظر می‌رسد شیائومی در نمایشگاه MWC 2018 حضور پیدا خواهد کرد و ممکن است پرچم‌دار جدیدش را ماه فوریه ارائه دهد.

پس از رونمایی از فبلت بدون حاشیه می میکس ۲، توجه علاقه‌مندان به شیائومی می ۷ معطوف شد. با توجه به اینکه محصولات پرچم‌دار شرکت چینی قیمت بسیار مناسبی دارند، جانشین شیائومی می ۶ یکی از مورد انتظارترین گوشی‌هایی است که در سال جدید میلادی عرضه خواهد شد. به همین جهت، شایعات متفاوتی در مورد این گوشی منتشر شده است و بسیاری، منتظر اعلام زمان معرفی پرچم‏‌دار جدید شیائومی هستند.

 

 

یک گزارش جدید به احتمال رونمایی رسمی از شیائومی می ۷ در نمایشگاه MWC 2018 اشاره دارد. این‌طور که پیدا است، شرکت شیائومی در کنگره جهانی موبایل بارسلون در ماه فوریه حضور پیدا خواهد کرد؛ البته مشخص نیست که محصول رده‌بالایی توسط این شرکت معرفی می‌شود یا خیر؛ اما نمایشگاه MWC، فرصت بسیار مناسبی برای شیائومی خواهد بود تا پرچم‌دار جدید خود را به‌صورت عمومی به نمایش بگذارد. نسل قبل یعنی شیائومی می ۶، در نمایشگاه MWC معرفی نشد؛ اما ممکن است جانشین آن برای رقابت با سری هواوی پی ۱۱، در ماه فوریه رونمایی شود.

در رابطه با پرچم‏‌دار ۲۰۱۸ شیائومی، اطلاعات مختلفی منتشر شده است؛ شرکت چینی هنگام رونمایی از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام، اعلام کرد که محصولی مجهز به این پردازنده عرضه خواهد کرد و شیائومی می ۷ احتمالاً اولین محصول شیائومی است که از پردازنده جدید کوالکام استفاده می‌کند. همچنین گفته شده است که این سازنده به تبعیت از دیگر رقبا، جانشین شیائومی می ۶ را با طراحی بدون حاشیه عرضه خواهد کرد؛ در نسل قبل، حاشیه‌های زیادی در اطراف نمایشگر وجود دارد و حسگر اثر انگشت در پایین صفحه‌نمایش جای گرفته است.

 

 

ادعا می‌شود که پرچم‏‌دار شیائومی می ۷ به نمایشگر ۶ اینچی امولد ساخت سامسونگ مجهز می‌شود و با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی همراه است. همچنین اعلام شده بود که شیائومی در نهایت، پرچم‌‌دار ۲۰۱۸ خود را با پشتیبانی از استاندارد شارژ بی‌سیم Qi ارائه می‌دهد. در نسل قبل، پنل پشتی از جنس شیشه است؛ اما می ۶ از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. گفته شده است حافظه رم در گوشی جدید شرکت چینی، ۶ گیگابایت خواهد بود و ممکن است از ترکیب دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در پنل پشتی استفاده شود که یکی از آن‌ها، لنزی با دیافراگم F1.7 خواهد داشت.

در رابطه با قیمت و زمان عرضه این مدل، هنوز اطلاعات چندان معتبری وجود ندارد؛ اما پیش‌بینی می‏‌شود که عضو جدید سری «می» شیائومی با برچسب قیمتی ۲۶۹۹ یوآن (معادل با ۴۰۵ دلار) راهی بازار خواهد شد؛ با احتساب مالیات و عوارض واردات، احتمالاً شیائومی می ۷ با قیمت بالاتری به دست علاقه‌مندان در بازارهای اروپا خواهد رسید.

در صورت معرفی پرچم‌دار شیائومی در نمایشگاه MWC 2018، این شرکت از این فرصت بهره‌مند خواهد شد تا با سازندگان دیگر به رقابت بپردازد؛ سامسونگ تصمیم دارد سری گلکسی اس ۹ را در کنگره جهانی موبایل معرفی کند و این موضوع به‌صورت رسمی توسط دی‌جی کوه، رئیس بخش موبایل سامسونگ تأیید شده است. همان‌طور که گفته شد، هواوی از جانشین پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس رونمایی خواهد کرد و براساس دعوت‌نامه‌های ارسال‌شده، سونی ممکن است در هفتم اسفند‌ماه، اکسپریا ایکس‌زد پرو را با نمایشگر ۴K و دوربین دوگانه ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *