نقد و بررسی شیائومی

پر طرفدار ترین گجت های هوشمند سال ۲۰۲۱

پر طرفدار ترین گجت های هوشمند سال ۲۰۲۱

گجت های هوشمند پرطرفدار در سال ۲۰۲۱

گجت های هوشمند هر ساله توسط شرکت های معتبر به روز شده و به آپشن ها و قابلیت های آن ها افزوده می شود. کمپانی شیائومی یکی از شرکت های تولید کننده انواع محصولات هوشمند است که هر ساله نوع پیشرفته تر و به روز تر این گجت ها را به بازارهای جهانی عرضه می کند.

در این مقاله قصد داریم تعدادی از پر طرفدار ترین گجت های هوشمند سال ۲۰۲۱ و چند مورد از کاربردی ترین و جدیدترین محصولات شیائومی را که در سال ۲۰۲۱ به بازار های جهانی ارائه شده است را با هم بررسی کنیم. یکی از محصولات شیائومی که جزو پرطرفدار ترین و کاربردی ترین آن ها نیز می باشد مچ بند هوشمند است که در ادامه بیشتر به معرفی خصوصیات و ویژگی های آن اشاره می پردازیم .

۱. می بند ۶ شیائومی

پر طرفدار ترین گجت های هوشمند سال ۲۰۲۱

 

هر ساله کمپانی شیائومی در کنار رونمایی از مدل های متنوع گوشی موبایل و تلویزیون و لوازم خانگی هوشمند ، دستبند سلامتی تحت عنوان می بند را به بازار معرفی می کند که مانند سایر گجت ها از برندهای سامسونگ اپل و هووایی جزو پرطرفدار ترین محصولات هوشمند  این برند شناخته می شود امسال نیز این کمپانی به رسم هر سال می بند ۶ را روانه بازار کرد

می بند ۶ شیائومی به عنوان به روز ترین مچ بند هوشمند در بین تمام برندها به بازار معرفی شد در ادامه به مختصری از ویژگی های این گجت پرطرفدار می پردازیم ، پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

از لحاظ قیمت نیز می بند ۶ از تمامی برندهای معتبر موجود در بازار مناسب تر بوده که همین  امر می بند ۶  را به سرسخت ترین رقیب هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت و کارکرد در بین انواع دیگر مشابه خود تبدیل کرده است. می بند ۶ در چین با قیمت ۲۳۰ یوآن (۳۵ دلار)، مدل NFC این محصول ۲۸۰ یوآن (۴۲ دلار) و در اروپا با قیمت ۴۵ یورو به فروش می رسد. در کل اگر بخواهیم به ویژگی ها و خصوصیات این مچ بند هوشمند به صورت خلاصه اشاره کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد .

  • دارای خصوصیت گام شماری
  •  توانایی شمارش ضربان قلب
  • محاسبه میزان استرس شما
  • وجود برنامه تنفسی و برنامه مخصوص سلامت بانوان
  • نشان دهنده دمای هوا، نشان گر آب و هوای منطقه، همچنین امکان استفاده از پنل موسیقی و قبول یا رد تماس از جمله آپشن های به روز شده در مچ بند هوشمند ۶ است .

مشخصات فنی می بند ۶ شیائومی

همان طور که گفته شد می بند ۶ با کیفیت ترین و جدید ترین مچ بند هوشمند موجود در بازار است. این نوع مچ بند هوشمند در سال ۲۰۲۱ توسط کمپانی شیائومی عرضه شده است.  در مورد ویژگی های می بند ۶ به موارد زیر می توان اشاره کرد؛

  1. این مچ بند هوشمند نسبت به ورژن قبلی خود می بند ۵  که یکی از محصولات شیائومی در سال ۲۰۲۰ بوده است بسیار پیشرفته تر و به روز تر شده است. صفحه نمایش ۱٫۵۶ اینچی می بند ۶ در مقایسه با می بند ۵ دو برابر شده است .
  2. از دیگر مشخصات و ویژگی های می بند ۶ که یکی از محصولات شیائومی در سال ۲۰۲۱ است صفحه مخصوص شیشه ای به کار رفته در آن می باشد. این صفحه به گونه ای طراحی شده است که اثر انگشت بر روی آن باقی نخواهد ماند و صفحه همیشه تمیز و شفاف خواهد بود.
  3. همچنین از دیگر ویژگی های صفحه نمایش مچ بند ۶ به روشنایی عالی آن می توان اشاره کرد. درجه روشنایی این مچ بند کاملا استاندارد برای استفاده در هوای آفتابی طراحی شده است و افراد در روشنایی آفتاب به راحتی می توانند از آن استفاده کنند .
  4. از دیگر قابلیت های می بند  ۶ به عنوان یکی از شگفت انگیز ترین محصولات شیائومی به باتری عالی و با دوام آن می توان اشاره کرد. باتری این محصول قابلیت نگهداری شارژ تا دو هفته را دارا می باشد و به این منظور فقط به دوساعت شارژ شدن نیاز دارد.
  5. قابلیت ردیابی ۳۰ فعالیت ورزشی توسط می بند ۶  یکی از آپشن هایی است که دیگر محصولات شیائومی که توسط این شرکت طراحی شده بودند از این قابلیت بی نصیب بودند. می بند ۵ تنها دارای توانایی ردیابی ۱۱ قابلیت ورزشی بود.

همچنین به یک ویژگی برجسته دیگر می بند ۶ به عنوان به روز ترین محصولات شیائومی می توان به ضد آب بودن آن و قابلیت نگهداری آن تا ۶ ساعت زیر آب اشاره کرد .

۲. ساعت هوشمند وان پلاس

پر طرفدار ترین گجت های هوشمند سال ۲۰۲۱

شرکت وان پلاس، یک شرکت چینی است که توانسته گوشی هایی را به صورت گسترده به بازار عرضه کند که در کنار کیفیت خوب از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. در ابتدای کار وان پلاس گوشی هایی با عنوان قاتل پرچمدار را تولید کرد که به لحاظ قدرت در رده پرچمداران دیگر قرار می گرفتند. با گذشت زمان تولید دستگاه های میان رده ای چون سری نورد محبوبیت این شرکت را افزایش داد.

ارائه ساعت هوشمند از دیگر دستاوردهای این شرکت می باشد. مشخصات فنی این ساعت بسیار قوی است و به عنوان رقیبی برای سایر شرکت ها شناخته می شود. این ساعت دارای سیستم عامل گوگل ویر، یک پردازنده کوالکام (با توجه به قراردادهای اخیر بین دو شرکت)، ۱ گیگابایت فضای رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است. این ساعت با ویژگی های خوبی که از خود به نمایش گذاشته است توانسته مشتریان زیادی را برای خود جذب نماید. ساعت هوشمند وان پلاس با قیمت ۱۵۰ یورو در بازار به فروش می رسد.

 

۳. گوشی شیائومی ۱۱ پرو

پر طرفدار ترین گجت های هوشمند سال ۲۰۲۱

 

یکی دیگر از پر طرفدار ترین گجت های هوشمند سال ۲۰۲۱ ، گوشی شیائومی ۱۱ پرو می باشد. برخورداری از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، قرارگیری دوربین دستگاه زیر نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، امکان مشاهده صفحه ‌ای تمام نمایشگر، قابلیت شارژ با سرعت ۱۰۰ وات، بهره مندی از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی با قابلیت ۴ در ۱ پیکسل از ویژگی های گوشی شیائومی ۱۱ پرو به شمار می رود.

گوشی های شیائومی محبوب و مورد پسند بسیاری از افراد هستند. این مدل از گوشی شیائومی با کیفیت دوربینی که از خود به نمایش گذاشته توانسته به فروش خوبی دست پیدا کند.این گوشی با قیمت ۸۳۶ دلار وارد بازار شد .

۴. سامسونگ گلکسی بادز پرو

پر طرفدار ترین گجت های هوشمند سال ۲۰۲۱

گجتی کوچک که از بهترین و جدیدترین نوع بادز گلکسی هستند و از قابلیت های فوق العاده ای برخوردارند. ضد خاک و آب بودن، قابلیت کنترل صداهای مزاحم یا به اصطلاح نویز، صدای سه بعدی، ظرفیت شارژ تا ۸ ساعت فعالیت و قابلیت ارتقا تا ۲۸ ساعت به کمک کیف کوچک مخصوص آن، از ویژگی های این گجت هستند. این گجت ۱۹۹ دلاری دارای دو اسپیکر کوچک در اندازه‌های ۱۱ و ۶.۵ میلی ‌متر است که با استفاده از آن ها می توان کیفیت صدا را نیز کنترل کرد.

۵. اپل ایرتگ

پر طرفدار ترین گجت های هوشمند سال ۲۰۲۱

یکی دیگر از از گجت های محبوب و جالب برچسب های اپل شناخته می شود. از ویژگی های این برچسب ها می توان به استفاده از امواج رادیویی Ultra Wideband ، قابلیت اتصال به گوشی هوشمند افراد با بلوتوث جهت آگاه سازی افراد از وسیله مورد نظر در صورت گم شدن، استفاده از برنامه فایند مای برای یافتن موقعیت دقیق دستگاه در صورت مفقودی اشاره کرد. این گجت با قیمت ۳۰ دلار به فروش می رسد و شاهد رقابت سنگینی با سایر گجت های هم رده آن هستیم.

۶. تلویزیون هوشمند The Frame سامسونگ

پر طرفدار ترین گجت های هوشمند سال ۲۰۲۱

این تلویزیون که توسط شرکت سامسونگ ارائه شده است، از ویژگی های فوق العاده ای برخوردار می باشد و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. امکان استفاده به عنوان تلویزیون و قاب عکس، بهبود کیفیت و ظرافت نسبت به مدل های پیشین خود، طراحی باریک تر، بهره مندی از فضای ذخیره سازی تا ۶ گیگ، ضخامت ۲۴.۹ میلی متری و امکان ذخیره سازی عکس به تعداد زیاد به دلیل وجود فضای ذخیره سازی از ویژگی های این تلویزیون هوشمند است.

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی برخی از پرطرفدارترین گجت های سال ۲۰۲۱ پرداختیم و خصوصیات و ویژگی های آن ها و همچنین یکی از محصولات شیائومی به نام می بند ۶ که یک مچ بند هوشمند است را توضیح دادیم.

شیائومی یک برند شناخته شده و معتبر است که به عنوان برندهای جدید در بازار موجود است. محصولات شیائومی جزو محصولات بسیار با کیفیت هستند که همان طور که قبلا هم ذکر شد هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ قیمت قابل رقابت با برند های معتبر هستند.

همچنین لازم به ذکر است که  نمایندگی شیائومی موجود در کشورمان امن ترین راه برای خرید محصولات شیائومی به صورت عمده یا جزئی می باشد

آموزش رجیستر کردن گوشی در سامانه همتا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *