نقد و بررسی شیائومی, گوشی شیائومی

بررسی کیفیت دوربین ۵ گوشی پرطرفدار شیائومی

کیفیت دوربین ۵ گوشی پرطرفدار شیائومی

کیفیت دوربین ۵ مدل از گوشی های شیائومی

یکی از برندهایی که اخیرا نام آن زیاد به گوش می خورد و بر سر زبان ها افتاده، شیائومی است. برندی که تا چند سال پیش نام و آوازه ای  این چنینی نداشت اما امروزه به یکی از غول های تولید گوشی موبایل تبدیل شده است و با برندهای معروفی چون سامسونگ، اپل و هواوی در حال رقابت است.
شاید یکی از سوالاتی که در هنگام خرید گوشی شیائومی برای شما پیش بیاید این باشد که کدام یک از مدل های گوشی پرطرفدار شیائومی دوربین بهتری دارند و می توان عکس های  بهتر و زیباتری با آن گرفت؟ یا این که بهترین گوشی شیائومی کدام است؟ هر یک از مدل های این برند ویژگی های خاص خود را دارند و همین تفاوت ها باعث تنوع قیمت گوشی شیائومی در مدل های گوناگون شده است.
در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی ها و دوربین چند مدل گوشی پرطرفدار شیائومی بپردازیم. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به خرید محصولات شیائومی علاقه دارید و یا این که برای خرید گوشی شیائومی نیازمند اطلاعات بیشتری هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو

گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو

 

یکی از مدل های پر طرفدار گوشی های شیائومی ردمی نوت ۸ پرو است. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید ، این مدل  می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. زمان ورود این گوشی به بازار سپتامبر ۲۰۱۹ و زمان معرفی آن اوت ۲۰۱۹ است .اما این محصول چه ویژگی‌هایی دارد؟ اول از همه دوربین این مدل گوشی را بررسی می‌کنیم که با کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری آن آشنا شوید.

این گوشی دارای دوربین هایی در سمت چپ و وسط است که از سری پرو هستند. اگر برای عکس یا فیلم از دوربین جلو استفاده می‌کنید نتیجه حاصله بسیار با کیفیت و زیبا خواهد بود. سرعت کار با این دوربین حدود ۳۰ فریم است. این مدل از گوشی های تولید کمپانی شیائومی دارای نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به مدل های قبلی خود هستند. آن‌ها می‌توانند ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش بگذارند. در قسمت پشت و روی این گوشی شیشه گوریلاگلس نوت ۸ استفاده شده است.

هر چند که این گوشی در کنار مزیت‌هایی که دارد نقاط ضعفی نیز دارد ، اما با این حال رده میانی رو به بالا را به خود اختصاص داده است. برای آگاهی از قیمت گوشی شیائومی از این سری می‌توانید به شیائومی سیتی  مراجعه کنید.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۸

گوشی شیائومی ردمی نوت ۸

از دیگر مدل های گوشی پر طرفدار شیائومی، ردمی نوت ۸ است.  دوربینی که در عقب این گوشی قرار گرفته است دارای سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی  می باشد . در قسمت جلوی این گوشی نیز دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است که ویژگی های HDR  و Panorama  را دارد. کیفیت تصویر عالی این  دوربین به دلیل سنسور تصویر با وضوح فوق العاده است .

همچنین این دوربین دارای ویژگی Night mode برای ضبط تصاویر با کیفیت را دارد .لنز واید ۸ مگاپیکسلی این دوربین به شما امکان زاویه دید ۱۲۰ درجه و ثبت تصاویری عریض تر را فراهم می سازد .

به کمک لنز ماکرو ۲ مگاپپیکسلی این دوربین کوچکترین جزئیات رو از دست نخواهید داد .


گوشی شیائومی ردمی ۸

گوشی شیائومی ردمی ۸

اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید حتما یکی از گزینه هایی که به شما معرفی می‌شود گوشی شیائومی ردمی ۸ خواهد بود. قیمت این سری پرطرفدار  زیر ۱۰۰ دلار است که می توان آن را جز ارزان ترین مدل گوشی شیائومی دانست که البته این موضوع باعث نشده که با خرید این گوشی کیفیت پایینی از دوربین را داشته باشید

گوشی ردمی ۸ شیائومی دارای دوربین عقب اولیه ۱۲ مگاپیکسلی با فلش تک است. همچنین یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ثانویه در این گوشی قرار داده شده است که با قابلیت بهبود رنگ تصاویر فوق العاده ای را ثبت می کند

گوشی پوکو ایکس ۳  شیائومی

گوشی پوکو ایکس ۳  شیائومی

یکی دیگر از گوشی های پر طرفدار شیائومی که بسیار در میان هوادان محبوب است گوشی پوکو ایکس ۳ است  این مدل برای گیمرها و کسانی که به بازی‌های موبایلی علاقه‌مند هستند مناسب است. از دیگر ویژگی‌هایی که این مدل را برای گیمرها محبوب کرده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دارا بودن تراشه گیمینگ اسنپدراگون
  • ۷۳۲G رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی
  • باتری بزرگ ۵۱۶۰ میلی‌آمپری به همراه فست شارژ ۳۳ واتی
  • نگهداری شارژ طولانی مدت

قیمت گوشی شیائومی از این سری حدود ۲۲۰ دلار است اما با توجه به اینکه قیمت ها همواره در حال تغییر است حتما به مرجع تخصصی محصولات شیائومی مراجعه کنید

گوشی پوکو ایکس ۳ علاوه بر لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، اسپیکرهای استریو و تراشه‌‌ای توانمند است. در این گوشی ۳ دوربین‌ ، واید ۶۴ مگاپیکسلی، اولتراوایدِ ۱۳ مگاپیکسلی به ‌همراه دو ماژول ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌ سنج و فلش Dual-LED در پنل پشتی قرار دارد . درحالی ‌که در نمای جلوی دستگاه نیز دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی درون حفره‌ای در لبه‌ بالایی نمایشگر قابل مشاهده است.

در پوکو ایکس ۳ هم رابط کاربری با سایر دوربین ها تفاوت چندانی ندارد شما می توانید از طریق سوایپ  به طرفین روی  نوار پایینی حالت های مختلف دوربین را تغییر دهید .

تنها استثنا این دوربین در حالت ماکرو است که برای تغییر می توانید از منوی همبرگری بالایی استفاده کنید

گوشی شیائومی ردمی نوت ۹

گوشی شیائومی ردمی نوت ۹

اگر امکاناتی که این مدل در اختیار کاربران می‌گذارد را با  قیمت خرید آن مقایسه کنیم صد در صد برای خرید  این مدل از گوشی شیائومی اقدام خواهید کرد. طرز قرارگیری لنز دوربین این گوشی شبیه دوربین گوشی‌های ردمی نوت ۸ تی است. در ادامه با دقت آن را مورد بررسی قرار می دهیم

  • لنز اولتراواید
  • لنز اصلی
  • لنز ماکرو
  • لنز سنجش عمق

لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی، لنز سنجش عمق۲ مگاپیکسلی و لنز اولتراواید ۱۱۹ درجه‌ای دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.2  است. اگر به دنبال خرید  گوشی  شیائومی برای ثبت تصاویر زیبا و خلق فیلم‌های دیدنی هستید ردمی نوت ۹ یک انتخاب عالی است.

نتیجه‌گیری

همان‌طور که می‌دانید خرید محصولات شیائومی طرفداران زیادی دارد. در این مطلب درمورد ویژگی و مشخصات دوربین ۵ مدل گوشی پرطرفدار شیائومی توضیح دادیم و در کنار این مطلب به خرید گوشی شیائومی و قیمت گوشی شیائومی اشاره کردیم .امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

بررسی و قیمت گوشی mi9

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *